رجب‌زاده: فشارهای ۲ سال اخیر به ذوب‌آهن استرس وارد کرده است

رجب‌زاده: فشارهای 2 سال اخیر به ذوب‌آهن استرس وارد کرده است

خبرگزاری تسنیم: هافبک - تهاجمی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد فشارهای دو سال اخیر باعث وارد شدن استرس به این تیم شده است.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تقابل ذوب‌آهن با سپاهان آن هم در حالی که تیمش تا به اینجای لیگ طعم برد را نچشیده است، گفت: این درست است که خوب امتیاز جمع نکرده‌ایم اما خوب بازی می‌کنیم و حق‌مان بیش از این است.

وی در ادامه افزود: ما منتظر هستیم که بالاخره یک جا این روند تغییر کند و بتوانیم اولین برد را به دست آوریم. امیدوارم بازی با سپاهان با اولین برد ما همراه شود. در اینجا از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم دست از حمایت از تیم‌شان برندارند و امیدوار باشند، چون در نهایت این وضعیت تغییر خواهد کرد.

هافبک - تهاجمی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که «مشکل تیم‌تان چیست؟»، تأکید کرد: معتقدم برخی بازیکنان که تازه به تیم اضافه شده‌اند نیاز به زمان دارند. در ضمن چون در دو سال گذشته در پایین جدول بوده‌ایم، ناخودآگاه این موضوع به تیم ما فشار و استرس وارد می‌کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از طرفی بدشانس هم هستیم و حداقل در سه بازی مستحق برد بودیم که این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیریم، هر چند که بازی سختی داریم و سپاهان هم یکی از بهترین تیم‌های ایران است.

رجب‌زاده در مورد آمار گلزنی‌اش در دربی‌های اصفهان گفت: دقیقاً حساب گل‌هایم را نمی‌دانم ولی فکر کنم تا به امروز شش یا هفت گل به سپاهان زده‌ام. در واقع من و محرم نویدکیا بهترین گلزنان دربی اصفهان هستیم. اگر فرصت داشته باشم سعی می‌کنم گل بزنم ولی به فکر رکورد و این حرف‌ها نیستم و مهمترین چیز برایم برد ذوب‌آهن است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد این فشارها و بدشانسی‌ها با شکست دادن سپاهان از تیم ذوب‌آهن دور شده و این تیم به جمع تیم‌های بالای جدولی اضافه شود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon