تأکید رهبری بر نقاط قوت دولت بسیار مهم بود/ دولت نقاط ضعف را کاهش و قوت‌ها را افزایش می‌دهد

تأکید رهبری بر نقاط قوت دولت بسیار مهم بود/ دولت نقاط ضعف را کاهش و قوت‌ها را افزایش می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر نقاط قوت دولت به‌خصوص در زمینه‌های بهداشت و درمان، صرفه‌جویی و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر برای دولت بسیار مهم بود.

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار امروز اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب و توصیه‌های رهبری به دولت، گفت: دیدار امروز رئیس‌جمهور و هیئت دولت فرصت بسیار مناسبی بود تا گزارش عملکرد یک‌ساله دولت، مسائل و راهبردهای سال آینده کشور محضر مقام معظم رهبری ارائه شود.

وی افزود: حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همواره شامل حال این دولت بوده و در دیدار امروز نیز دولت از حمایت‌ها و هدایت‌‌های ایشان بهره‌مند شدند.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور بابیان اینکه "تأکید مقام معظم رهبری بر نقاط قوت دولت به‌خصوص در زمینه‌های بهداشت و درمان، صرفه‌جویی و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر برای دولت بسیار مهم بود"، اظهار داشت: تأکید بر "تعامل منصفانه با منتقدان" و "توصیه مقام معظم رهبری به مخالفان برای دوری از کینه‌‌ورزی و انتقام‌گیری" دو بعد مهم برای حفظ آرامش در جامعه بود.

آشنا بر همین اساس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عملکرد یک‌ساله دولت علی‌رغم فراز و نشیب‌ها و ضعف‌ها و قوت‌ها در مجموع رضایت مردم و رهبری را به‌دنبال داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که دولت با تأسی به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت خود به‌گونه‌ای روزافزون بکوشد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon