سخنگوی تیم «عبدالله»: به احتمال فراوان به روند بررسی آرا باز نمی‌گردیم

سخنگوی تیم «عبدالله»: به احتمال فراوان به روند بررسی آرا باز نمی‌گردیم

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی تیم انتخاباتی عبدالله با اشاره به عدم توجه به خواسته‌های این تیم گفت: به احتمال فراوان به روند بررسی و بازشماری آرا باز نخواهیم گشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «فاضل سنچارکی» سخنگوی تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله با اشاره به عدم توجه به خواسته‌های این تیم گفت: به احتمال فراوان به روند بررسی و بازشماری آرا باز نخواهیم گشت.

وی در گفت‌وگو با رادیو آزادی اعلام کرد: ادامه و نتیجه روند بررسی و بازشماری آرای دور دوم انتخابات افغانستان برای ما قابل قبول نیست.

سخنگوی تیم عبدالله افزود: پس از آن که مشخص شد که لایحه ارائه شده ابطال آرا از سوی کمیسیون مستقل انتخابات نمی‌تواند شفافیت انتخابات را تأمین و آرای تقلبی را از غیر آن تشخیص دهد ادامه حضور تیم ما در روند بررسی، بازشماری و ابطال آرا بی‌فایده بود.

تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله صبح امروز از حضور در روند بررسی و بازشماری آرا افغانستان سر باز زد و اعلام کرد که فعال قصد بازگشت به این روند را ندارد.

به دنبال این قضیه اعضای تیم تحول و تدام به رهبری احمدزی نیز به درخواست ملل متحد کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان را ترک کرد تا به گفته خودشان تعادل و تساوی در روند بررسی و بازشماری آرای انتخابات افغانستان رعایت گردد.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هیئت معاونت ملل متحد در افغانستان خروج تیم عبدالله از روند انتخابات این کشور را ایجاد بن‌بست جدید در سیاست داخلی افغانستان دانسته است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت