برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت کشور تا ۳ ماه آینده تدوین می‌شود


برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت کشور تا 3 ماه آینده تدوین می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت در رشت با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه صنعتی کشور، گفت: سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت در مدت سه ماه تدوین و به دولت ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا نعمت‌زاده در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد یکساله دولت است.

وی با بیان اینکه تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش تولید و مصرف کالاهای داخلی است، افزود: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رونق اقتصادی کشور حمایت می‌کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تأکید دولت بر تکیه به صنعت است و باید فرهنگ استفاده از محصولات داخلی در کشور نهادینه شود.

نعمت‌زاده با اشاره به حمایت دولت از واحدهای تولیدی کشورٰ، تصریح کرد: دولت 35 مصوبه را برای رفع موانع تولید در کشور اجرایی کرد و برای توسعه و رونق کسب و کار تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه خروج از رکود اولویت امسال دولت است، اظهار کرد: توانستیم در یکسال گذشته فضا را برای جذب و احیای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت تلطیف کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در بخش صنعت و معدن ثبات نسبی را به وجود آوریم و تلاشهایمان همچنان ادامه دارد و دولت توجه ویژه‌ای به این بخش داشته است.

نعمت‌زاده با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه صنعتی کشور، گفت: سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت در مدت سه ماه تدوین و به دولت ارائه می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon