برلین پرچمدار عادی‌سازی روابط کشورهای اروپایی با بشار اسد شود

برلین پرچمدار عادی‌سازی روابط کشورهای اروپایی با بشار اسد شود

خبرگزاری تسنیم: یک نماینده پارلمان آلمان روز چهارشنبه از دولت کشورش خواست پرچمدار تلاش برای عادی‌سازی روابط کشورهای اروپایی با رئیس جمهور سوریه شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «وولفگانگ گرکه» معاون رییس فراکسیون چپ ها در مجلس آلمان روز چهارشنبه از دولت‌های کشورهای اروپایی خواست روابط خود را با دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه عادی‌سازی کنند. وی همچنین از دولت آلمان خواست پرچمدار عادی‌سازی روابط کشورهای اروپایی با سوریه باشد.

آقای «گرکه» روز چهارشنبه در نشست خبری نمایندگان جنبش صلح آلمان در برلین با اشاره به اوضاع بحرانی در منطقه خاورمیانه و جنایات وحشتناک گروه های تروریستی از جمله داعش در کشورهای عراق و سوریه، خاطرنشان کرد: برای اینکه از مسلط شدن تروریست ها بر کشور سوریه جلوگیری کنیم، همکاری با دولت قانونی این کشور ضروری است.

وولفگانگ گرکه در بخش دیگری از سخنان خود با بررسی عملکرد برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان، قطر و ترکیه در مقابله با داعش،تاکید کرد: این کشور ها باید به دنیا ثابت کنند که هیچ نوع ارتباطی با گروه های تروریستی منطقه بویژه داعش ندارند درغیر اینصورت اروپا باید در رابطه با این کشورها تجدید نظر کند.

انتهای پیام/م.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت