مرکز ملی فضای مجازی به سروقت پیامک‌های انبوه رفت

مرکز ملی فضای مجازی به سروقت پیامک‌های انبوه رفت

خبرگزاری تسنیم: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین‌نامه ساماندهی خدمات پیامک‌های انبوه و ارزش افزوده را برای بررسی و تصویب در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور تهیه و تدوین کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، با توجه به مشکلات مطرح شده برای ارسال و دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین‌نامه ساماندهی خدمات پیامکی را تهیه و برای بررسی به مرکز ملی فضای مجازی کشور ارایه کرد.

توجه به ناخواسته بودن پیامک‌ها، نامناسب بودن محتوای پیامک، نامعین بودن مرجع ارسال پیامک‌ها، تخلفات مطرح در این حوزه، نقش سازمان‌ها در مدیریت مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌ها، نقش اپراتورها در ارسال و دریافت پیامک‌های انبوه و ارزش افزوده، هزینه‌های مرتبط با این حوزه و مسائلی از این دست از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در آیین‌نامه است که سعی شده تا برای رفع این مشکلات راهکارهای عملیاتی مناسبی ارائه شود.

کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی پس از برگزاری جلسات کارشناسی فشرده این آیین‌نامه را نهایی و تصویب خواهد کرد تا برای ساماندهی این حوزه وظایف نهادهای ذی‌ربط و اپراتورها در این خصوص ابلاغ شود.

این آیین نامه پس از آماده‌سازی پیوست فرهنگی اپراتورهای تلفن همراه و تصویب آن در کمیسیون عالی ارتقاء تولید محتوای فضای مجازی به عنوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف سازمان‌ها و نهادهای مرتبط تعیین شده بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک