امیر اسماعیلی: پهپاد اسرائیلی پس از ۴۳ دقیقه تعقیب منهدم شد


امیر اسماعیلی: پهپاد اسرائیلی پس از 43 دقیقه تعقیب منهدم شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه پهپاد متجاوز اسرائیلی پس از ۴۳ دقیقه تعقیب منهدم شد، گفت: این کشور جایی نیست که خانم مرکل (صدراعظم آلمان) بدون اجازه از خاک آن عبور کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، امیر فرزاد اسماعیلی صبح امروز در نخستین رزمایش بسیج کوی‌های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجتمع آموزشی شهید ستاری بابلسر، با بیان اینکه پدافند هوایی کشور در حوزه ساخت و طراحی سامانه‌های راداری، موشکی، پهپادها و سایر تجهیزات به دستاوردهای مهمی دست یافته است، اظهار کرد:‌ انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل پس از 43 دقیقه تعقیب و 2 دقیقه درگیری بر فراز مرز هوایی کشور واژه "ما می‌توانیم" بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به بهترین نحو ممکن به دنیا ثابت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خطاب به بسیجیان نوجوانان و جوان کشور گفت: دیگر این جمله‌ای که ما افتخار حضور در دوران انقلاب و دفاع مقدس را نداشتیم معنایی ندارد چراکه ما افتخار سربازی نائب بر حق امام و فرماندهی معظم کل قوا را داریم.

وی با بیان اینکه کشورهایی که به طرق مختلف کشور ما را مورد تحریم قرار دادند امروز خودشان در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند، خاطرنشان کرد: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با وجود تمامی تحریم‌ها غیورمردان پدافند لحظه‌ای از تلاش و کوشش در دستیابی به فناوری‌های نوین دنیا در حوزه پدافندی دست بر نداشته‌اند.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده و در زمره معدود کشورهایی قرار دارد که در حوزه فناوری‌های ساخت رادار حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در خاتمه با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ هوایی است، بر حضور متخصصان در صحنه‌های نظامی کشور تأکید کرد و گفت: قرارگاه خانه مشترک همه نیروهای مسلح است.

وی تاکید کرد: این کشور جایی نیست که خانم مرکل (صدراعظم آلمان) بدون اجازه از خاک آن عبور کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon