تشکیل تیم‌های تخصصی آسیب‌‌شناسی سواحل در گیلان


تشکیل تیم‌های تخصصی آسیب‌‌شناسی سواحل در گیلان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه تیم‌های تخصصی آسیب‌‌شناسی سواحل در استان تشکیل می‌شود، گفت: این تیم‌ها به بررسی وضعیت سواحل استان می‌پردازند تا دلیل افزایش غرق شدگان در برخی از سواحل معلوم شود.

یونس رنجکش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به میزان غرق شدگان در سواحل گیلان، اظهار کرد: تیم‌های تخصصی در حال بررسی وضعیت سواحل است که دلیل افزایش غرق شدگان در برخی از سواحل معلوم شود.

وی با تاکید بر اینکه کار،کارشناسی برای کاهش آسیب‌ها بر روی سواحل در حال انجام است، افزود: 26میلیارد تومان به استان‌های شمالی از ردیف بودجه ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری گیلان گفت: سهم گیلان براساس نیازهای استان‌ها و عملکرد استانی از سوی وزارت کشور تعیین می‌شود.

رنجکش با بیان اینکه در ارایه خدمات در سواحل کمبودهایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: نیاز است تا یک سری از این کاستی‌ها توسط دولت تامین و بخشی با برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه خدمات عمومی انجام گیرد.

 وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نسبت به اجرای طرح‌هایی در شأن گردشگری اقدامات موثری انجام گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه سواحل گیلان از ظرفیت بالایی برای توسعه استان در حوزه گردشگری برخوردار است، گفت: این حوزه نقش مهمی در کاهش بیکاری و رشد اقتصادی استان دارد.

رنجکش با بیان اینکه گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان حدود 300 کیلومتر نوار ساحلی دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 22 طرح سالم‌سازی در این مناطق وجودداشته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon