۴۸۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد


480 میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با بیان اینکه دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه در بخش‌های مختلف کشور استقبال می‌کند، گفت: در هفته دولت ۴۸۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، محمدعلی نجفی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های این شهرستان، با بیان اینکه در هفته دولت امسال یک‌هزار و 22 پروژه در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه‌ها در زمینه گردشگری، صنعت، کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، آسفالت راه‌های روستایی، فضای آموزشی، بهداشت، درمان، مسکن مهر، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و بخشی از طرح‌های بنیاد مسکن است.

وی اعتبار هزینه شده برای این اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را بالغ بر یک‌هزار و 44 میلیارد و 673 میلیون تومان بیان کرد و افزود: حضور بخش خصوصی در توسعه استان بسیار موثر و این پروژه‌ها در دو بخش خصوصی و دولتی انجام شده است.در منطقه ازاد تحولیدر حال انجام است

استاندار گیلان با بیان اینکه ارتباط و حلقه بین بخش دولتی و خصوصی استان کامل نشده است، گفت: پروژه‌های قابل افتتاح در بخش خصوصی بالغ بر 480 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

نجفی با بیان اینکه هدف دولت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه است، با اجرای برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های مختلف در تلاش هستیم با حل بسیاری از مشکلات روحیه نشاط و شادابی را در جامعه تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه  در گذشته غفلت‌هایی در حوزه اقتصادی و کشاورزی در گیلان صورت گرفته است، گفت: به بهانه کشاورزی بودن ما را از توسعه صنعت محروم کردند اما اگر واقعا نگاه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی در گیلان انجام می‌شد قطعا باید همه مزارع چای و برنج مکانیزه و یکپارچه باشد.

استاندار گیلان  با تاکید بر اینکه ما فرزند انقلاب هستیم و نگاه ما فرهنگی و انقلابی است، افزود: چرا باید گیلان با این همه ظرفیت 70 درصد از فارغ‌التحصیلان آن بیکار باشند که به هیچ عنوان در شان این استان نیست و در تلاش هستیم تا با برنامه‌های مختلف زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کنیم.

نجفی با بیان اینکه براساس آمار مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گیلان رتبه نخست بهبود وضعیت کسب و کار را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: این مهم نشان از عزم جدی استان در زمینه اشتغال دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon