نخستین نمایشگاه مطبوعاتی در استان زنجان آغاز به کار کرد


نخستین نمایشگاه مطبوعاتی در استان زنجان آغاز به کار کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان خبر داد و گفت: همزمان با هفتمین نمایشگاه ناشران کتاب نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان نیز آغاز به کار کرد.

یحیی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها امروز ششم شهریور ماه  با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی کشور، استاندار زنجان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیشتر مسئولان استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کاسپین برگزار ‌شد.

وی با اشاره اینکه نمایشگاه مطبوعات از 6 شهریور تا 12 این ماه دوام دارد، افزود: نمایشگاه رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان زنجان در مدت برپایی نمایشگاه از 6 تا 12 شهریور ماه همه روزه از ساعت 16 تا 22 شب در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین دایر است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان در 36 غرفه در نمایشگاه مطبوعات استان زنجان در کنار هفتمین نمایشگاه بزرگ ناشران کتاب حضور دارند.

وی با توجه به هدف برپایی نمایبشگاه مطبوعات استان زنجان ابراز کرد: با برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان در کنار نمایشگاه ناشران کتاب گامی در راستای شناساندن این قشر به مردم و بازدید کنندگان از نمایشگاه برداشته شده است.

امیری با اشاره به ریز برنامه‌های موجود در نمایشگاه مطبوعات استان زنجان بیان کرد: برگزاری برنامه‌های جانبی مانند دوره‌های آموزشی خبرنگاری و غیره برای اصحاب رسانه و مطبوعات در کنار نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ابراز کرد: هفتمین نمایشگاه ناشران کتاب برای عموم مردم تخفیف 30 درصدی قائل می‌شود که کارت تخفیف در محل برگزاری نمایشگاه وجود دارد و کلاس‌های آموزشی برای اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات نقاشی برای کودکان و برنامه‌های تفریحی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که در کنار هفتمین نمایشگاه ناشران کتاب وجود دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon