بهره مندی ۳۴۰۰ نفر از پروژه های برق‌رسانی در بیرجند

بهره مندی 3400 نفر از پروژه های برق‌رسانی در بیرجند

خبرگزاری تسنیم: مدیر توزیع برق بیرجند گفت: در پنجمین روز از هفته دولت ۱۷ پروژه برق‎رسانی بیرجند با اعتبار ۳۲ هزار و ۴۲۴ میلیون ریال در این شهرستان به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد برزگر ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‎های برق‎رسانی بیرجند با بیان اینکه برای این پروژه‎ها 32 هزار و 424 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است، اظهارکرد: با افتتاح این پروژه 3 هزار و 478 خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

وی گفت: برق رسانی به طرح 64 هکتاری مسکن مهر درمهرشهر بیرجند به نمایندگی از سایر طرح‎ها افتتاح شد.

مدیر توزیع برق بیرجند افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر 11 هزار و 613 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده و با اجرای آن 2 هزار و 459 خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

مدیر توزیع برق بیرجند از تامین برق قسمتی از طرح توسعه روستای مرک و روستای سورگ در بخش مرکزی بیرجند خبر داد و بیان کرد: برای این طرح‎ها یک‌هزار و 196 میلیون ریال اعتبار هزینه و 42 خانوار برق‎دار شدند.

برزگر با بیان اینکه برای ترمیم و اصلاح شبکه در منطقه نمونه روستای چاج یک‎هزار و 228 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است، گفت: 217 خانوار از نعمت برق در این روستا برخوردار شدند.

وی از تامین برق متقاضیان شهرک معصومیه با اعتبار یک‌هزار و 333 میلیون ریال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 59 خانوار از نعمت برق بهره‎مند شدند.

مدیر توزیع برق بیرجند با بیان اینکه برای تامین برق متقاضیان نقاط مختلف روستایی این شهرستان 2 هزار و 151 میلیون ریال هزینه شده، گفت: برای تامین برق قسمتی از اراضی 23 هکتاری بنگاه مستقل خیریه آب لوله بیرجند یک‎هزار و 555 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

برزگر بیان کرد: 980 میلیون ریال برای احداث شبکه و تامین روشنایی معابر سایت اداری سرمایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای احداث شبکه معابر زمینی بلوار ورودی مهرشهر بیرجند 605 میلیون ریال، احداث شبکه معابر هوایی بلوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند یک‎هزار و 56 میلیون ریال و برای احداث شبکه روشنایی هوایی مصلی این شهر 225 میلیون ریال اعتبارصرف شده است.

وی با بیان اینکه با تامین برق واحدهای مسکونی تعاونی مسکن پرستاران بیرجند 179 خانوار از نعمت برق برخوردار شدند، گفت: برای اجرای این پروژه یک‎هزار و 505 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرتوزیع برق بیرجند با بیان اینکه برای تامین برق متقاضیان روستاهای حاجی‎آباد، امیرآباد و دهنو 394 میلیون ریال صرف شده است، بیان کرد: برای احداث شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس برای تامین برق روستاهای علی‎آباد و داورآباد بخش مرکزی بیرجند 535 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: برای نصب سیستم‎های خورشیدی متصل به شبکه در نقاط مختلف بیرجند 6 هزار و 408 میلیون ریال هزینه شده است.

وی از تامین برق روستای شکراب واقع در بخش مرکزی بیرجند خبرداد و افزود:برای این پروژه 642 میلیون ریال هزینه شده و 20 خانوار از مزایای آن بهره‎مند شده‎اند.

وی اعتبار هزینه شده برای تامین برق بخشی از سمت توسعه روستای دستگرد بخش مرکزی بیرجند را یک‌میلیارد ریال ذکر کردو گفت: با اجرای آن 40 خانوار برق‎دار شده‎اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon