سند هویتی شهیدان باهنر، مرتضوی و فولادی در کرمان رونمایی شد


سند هویتی شهیدان باهنر، مرتضوی و فولادی در کرمان رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم: توسط وزیر کشور در کرمان، سند هویتی دانشمند شهید محمد جواد باهنر و شهیدان دولت حسین مرتضوی‌زاده رفسنجانی‌پور و ناصر فولادی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور، سند هویتی دانشمند شهید محمد جواد باهنر و شهیدان دولت حسین مرتضوی‌زاده رفسنجانی‌پور و ناصر فولادی رونمایی شد.

این اسناد در گنجینه اسناد هویتی مفاخر استان برای آشنایی بیشتر محققان و پژوهشگران نگهداری می‌شود.

امام جمعه موقت کرمان در این جلسه اظهار کرد: حضرت علی(ع) فرمودند، "دین را حصار دولتت قرار بده و شکر را حرز نعمتت بگردان،" زیرا هر دولتی که  با دین احاطه شده باشد، هرگز محروم نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور با بیان اینکه حضرت علی(ع) در این فرمایش خود جان دولت‌داری، دولت‌مداری و خدمت در رأس یک جامعه اسلامی را بیان کرده‌اند، افزود: در خدمت و فعالیت‌ها  خطوط و مرزهایی وجود دارد اما اساسی‌ترین مرز، مرز دین است.

وی بیان‌کرد: اگر دین را به معنای عام و کلی بگیریم، متوجه می‌شویم که سعی و تلاش مسئولان باید در سایه دین باشد، زیرا از این طریق به بسیاری از دست‌نیافتنی‌ها می‌توان دست یافت.

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: در شورای مبارزه با مواد مخدر پیشنهاد شد که راهکارهای دینی برای مسائل اجتماعی ارائه و عملی شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon