معاونان ورزش و جوان کردستان منصوب شدند


معاونان ورزش و جوان کردستان منصوب شدند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حامد جولایی ظهر امروز در احکام جداگانه‌ای سرپرستان معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان را منصوب کرد.

بنا بر این گزارش،حمید سهراب نژاد به عنوان سرپرست معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد.

این انتصاب در حالی روز ششم شهریور ماه  انجام گرفت که سایه میر صادقی بعد از 3 سال فعالیت در این حوزه جای خود را به سهراب نژاد داد.

حمید سهراب‌نژاد دارای مدرک مهندسی عمران و مدت  15سال در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در بخش ها و حوزه های مختلف مشغول به خدمت بوده است.

وی یکی از قهرمانان اسبق تیم ملی بسکتبال و در پست های مختلف از جمله مسئول و کارشناس واحد مهندسی ، کارشناس مسئول بودجه و کارشناس ورزشی را در کارنامه اداری خود دارد.

در بخشی از حکم ابلاغ حمید سهراب نژاد آمده است با توجه به تجارب اداری و ورزشی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تعیین و منصوب می‌شوید، امید است در سایه الطاف الهی و بهره‌گیری از وصایای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری و روح اخلاص، خلاقیت، تلاش و همکاری مسئولین ذی‌ربط در انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

سایه میر صادقی با توجه به فعالیت 3 ساله در حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی در روز پنجم شهریور ماه در حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از سمت خود استعفا داد تا در حوزه‌ایی دیگر از دستگاه ورزش فعالیت کند.

علی فتح‌اله‌زاده هم طی حکمی از سوی حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به عنوان سرپرست معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد.

فتح اله زاده اهل شهرستان سقز و دارای مدرک کارشناسی مدیریت و 24 سال سابقه فعالیت در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان است.

فتح اله زاده در 24 سال خدمت در اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پست هایی از جمله رئیس اداره تربیت بدنی وقت شهرستان سقز، معاون اداره ورزش و جوانان سنندج، مسئول امور باشگاه ها، مسئول ماده 88، رئیس اداره ورزش قهرمانی و رئیس اداره امور اداری خدمت کرده است.

پیش از این محمود ضیاء پور مدت 12 ماه در این حوزه به عنوان سرپرست و معاون توسعه امور ورزش فعالیت می کرد.

حامد جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره دلیل این تغییرات گفت: این تغییرات و انتصابات در راستای پیشرفت و اعتلای اداره بوده است و خاطر نشان کرد ممکن است با توجه بررسی های به عمل آمده در حوزه های دیگر نیز در آینده نزدیک جا بجایی های صورت گیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon