دبیر کمیته هماهنگی اقتصادی نیستم/ از تصمیم رئیس‌جمهور در انتخاب وزیر علوم بی‌خبرم

دبیر کمیته هماهنگی اقتصادی نیستم/ از تصمیم رئیس‌جمهور در انتخاب وزیر علوم بی‌خبرم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست وزارت علوم گفت: بنده از تصمیم رئیس‌جمهور درباره انتخاب وزیر علوم بی‌خبرم، اما در عالم هستی هر احتمالی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان در پاسخ به این سؤال "آیا این احتمال وجود دارد که شما به‌عنوان وزیر علوم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شوید؟" گفت: در عالم هستی هر احتمالی وجود دارد، اما من از تصمیم رئیس‌جمهور خبر ندارم.

 وی در خصوص تغییر و تحولات صورت گرفته در وزارت علوم از زمان روی کار آمدن خود در این وزارتخانه، اظهار داشت: تغییر و تحول جدیدی صورت نگرفته، اما شفاف‌سازی مسائل از خصوصیات من خواهد بود. اگر تغییراتی لازم باشد آن را اعمال خواهم کرد.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سؤال "آیا با حضورتان در وزارت علوم هنوز هم دبیر کمیته هماهنگی اقتصادی نیز به حساب می‌آیید یا خیر؟" گفت: خیر؛ من دیگر نمی‌رسم دبیری این کمیته را به‌عهده داشته باشم و امیدوارم رئیس‌جمهور فرد دیگری را برای این سمت انتخاب کند.

نجفی در پاسخ به این سؤال که آیا کمیته تشکیل شده در خصوص بررسی بورسیه‌های غیرقانونی در دولت گذشته گزارش جدیدی را ارائه کرده است، تصریح کرد: خیر، هنوز گزارش جدیدی اعلام نشده که اگر اعلام شود آن را به اطلاع همه خواهیم رساند.

وی در پاسخ به این سؤال "اخیراً شما در جلسه تودیع خود گفته بودید که اگر من جای فرجی‌دانا بودم از کوره در می‌رفتم و خیلی از مسائل را می‌گفتم" خاطرنشان کرد: من این‌گونه نگفته‌ام. صحبت من در راستای وصف شخصیت آقای فرجی‌دانا بود که گفتم که اگر من به‌جای ایشان در آن جلسه بودم شاید از کوره در می‌رفتم نه اینکه حتماً از کوره در می‌رفتم و این بیان من در راستای شخصیت خوب و سجایای اخلاقی آقای فرجی‌دانا بود که در برابر بسیاری از انتقادها که بعضاً نادرست هم بود، صبر کردند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon