کارخانه سیمان کیاسر با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود


کارخانه سیمان کیاسر با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به رفع مشکلات معدن کارخانه سیمان کیاسر گفت: کارخانه سیمان کیاسر قرار است ظرف ماه‌های آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری, سید رمضان شجاعی کیاسری در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه تولید ام دی اف آرین سینای ساری اظهار کرد: قرار بود کارخانه سیمان کیاسر امروز با حضور وزیر صنعت افتتاح شود.

وی افزود: قول مساعد برای افتتاح کارخانه سیمان کیاسر از سوی دفتر رئیس جمهور اخذ شده و قرار است این کارخانه با حضور شخص رئیس جمهور در سفر استانی دکتر روحانی به مازندران افتتاح شود.

کیاسری در مورد زمان سفر رئیس جمهور به مازندران نیز گفت: احتمالا سفر حجت‌الاسلام روحانی و هیئت دولت آبان یا آذر 93 محقق می‌شود.

به گزارش تسنیم وزیر صنعت، معدن و تجارت که از صبح امروز سفر خود را به مازندران در بازدید از کارخانه زغالسنگ البرز مرکزی و شهرک صنعتی بشل سوادکوه آغاز کرده ظهر امروز پس از بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از واحد تولیدی صنایع ام دی اف آرین سینا و صنایع نورد فولاد البرز ایرانیان در میاندورود ادامه داده است.

وزیر صنعت، پس از بازدید از مراحل احداث نمایشگاه بین‌المللی مازندران قرار است بازدید از کارخانه سیمان کیاسر داشته باشد.

کارخانه سیمان کیاسر پس از افتتاح بیش از 600 جوان جویای کار را در این مجتمع تولیدی مشغول به فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon