بیمه کارگزاران مخابرات روستایی پرداخت می‌شود

بیمه کارگزاران مخابرات روستایی پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با پیگیری های انجام شده بیمه کارگزاران مخابرات روستایی پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود واعظی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: قرارداد کارگزاران بیمه روستایی در حال انعقاد است و به طور حتم تمامی دفاتر آی سی تی فعال می شوند.

وی بیان کرد: توسعه بخش ارتباطات و فن آوری اطلاعات در دستور کار دولت تدبیر و امید است و در این زمینه مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارند.

واعظی خاطرنشان کرد: سال گذشته کنترل تورم، در شش ماه اول امسال خروج از رکود اقتصادی و در 6 ماهه دوم امسال اشتغال و رونق تولید در دشتور کار دولت یازدهم است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بنا به دلایل متعدد از هیچ تلاش و رایزنی با رئیس جمهور برای تسریع در زمان سفر استانی هئیت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد دریغ نمی‌کنم.

واعظی تصریح کرد: راه اندازی نسل سوم تلفن همراه مربوط به وظیفه اجرایی دولت است و نیازی به طرح در شورای عالی فضای مجازی ندارد و برای به سرانجام رسیدن این پروژه تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اپراتور نسل سوم باید همان فعالیت رایتل را داشته باشد تا زمانی که پیوست فرهنگی آن آماده شود.

واعظی گفت: با وجود نسل سوم تلفن همراه نخبگان و دانشگاهیان کشور باید نسبت به طراحی شبکه های اجتماعی داخلی و بومی اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon