عذرخواهی وزیر ارتباطات از کارکنان دفاتر خدماتی که ۴ ماه حقوق نگرفتند


عذرخواهی وزیر ارتباطات از کارکنان دفاتر خدماتی که 4 ماه حقوق نگرفتند

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بنده از تمامی کارکنان دفاتر خدماتی که پس از چهار ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند عذرخواهی می‌کنم، گفت: اواخر هفته آینده، معوقات تمامی دفاتر پیشخوان دولتی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، محمود واعظی در حاشیه بهره‌برداری از اینترنت 489 روستای گیلان در این شهرستان، از موافقت ایجاد راه آهن قزوین - رشت - آستارا به جمهوری آذربایجان  خبر داد و اظهار کرد: این مهم در کنسرسیوم سه جانبه ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه ایجاد شد که قسمت رشت به آستارا سریعتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مدت یک سال و نیم دیگر اتوبانی از جمهوری آذربایجان به آستارا کشیده می‌شود، افزود:به اتاق بازرگانی استان در این زمینه کمک می‌کنیم تا کار توسعه یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تحریم بوجود آمده در روسیه، گفت: بازار روسیه می‌تواند به بازار محصولات کشاورزی گیلان تبدیل شود.

واعظی با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر با جمهوری آذربایجان و روسیه، تصریح کرد: موافقت شد تا صادرات انواع میوه و محصولات کشاورزی را به این کشورها داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های هفته دولت در گیلان خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها مسائل زیربنایی فعلی استان برطرف می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از نظر زیربنایی کارهای خوبی در استان شکل گرفته و 493 روستا از طرح‌های افتتاح شده در گیلان بهره‌‌مند می‌شوند.

واعظی با اشاره به امضای موافقت‌نامه بین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با استانداری گیلان و شرکت ایرانیان نت با شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این دو تفاهم‌نامه دنبال و آنچه که مهری و امضا می‌شود باید محصول آن در شبکه ملی اطلاعات خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه کارها باید در گیلان به سرعت انجام شود، گفت: در این صورت گیلان در شبکه ملی ارتباطات پیشتاز خواهد بود و لازمه آن این است که این کدگذاری‌ها و شناسنامه‌دار شدن به سرعت انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در هفته دولت امسال توسعه باند پهن بر روی تلفن‌های همراه کشور ارائه می‌شود، افزود: حمایت از صنایع دستی و فعالیت‌های کوچک در پست بانک با هدف اشتغالزایی در رشد و توسعه استان و کشور موثر است.

واعظی خاطرنشان کرد: مردم باید در روستاها بمانند و ما باید امکانات را قبل از اینکه مردم از ما درخواست کنند به روستاها ببریم و وظیفه داریم برای مناطق محروم و مرزی تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه خاطرات من از لاهیجان به قبل از انقلاب باز می‌گردد، افزود: مردم با فرهنگ این شهر و تمیزی لاهیجان همیشه برای ما یادآور خاطرات خوشی بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بنده از تمامی کارکنان دفاتر خدماتی که پس از چهار ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند عذرخواهی می‌کنم، گفت: اواخر هفته آینده، معوقات تمامی دفاتر پیشخوان دولتی پرداخت می‌شود که مدیرعامل شرکت پست کشور این کار را تسریع می‌بخشند.

واعظی با بیان اینکه وقتی که در منطقه‌ای دفتر پیشخوان داریم همه خدمات باید به این بخش واگذار شود، افزود: در برخی از استان‌ها در چند ماه گذشته تعداد خدمات دفاتر پیشخوان دولت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه تعداد خدمات از دستگاه‌های مختلف باید به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود و این موضوع باید در جلسات شورای اداری استان و شهرستان‌ها تکلیف شود، گفت:با این کار مردم راحت می‌شوند و می‌دانند که به کجا مراجعه کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه با این کار دفاتر پیشخوان دولت هم هیچ وقت بدون پول نمی‌مانند و سبب تولید کار و اشتغال می‌شود، تصریح کرد: دولت در یکسال گذشته در تلاش برای ایجاد شغل برای جوانان کشور بوده است.

واعظی افزود:کارگزاران روستایی مخابرات که در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و در استان‌های مختلف بخش عمده آن حل شده است مخابرات استان باید مشکلات را حل کند و اگر قرار بر این باشد نارضایتی‌ها بیشتر شود ناچار هستیم که اقداماتی انجام دهیم، ما در بسیاری از استان‌ها که مدیرکل‌هایشان مردمی‌تر بودند نخست مشکل کارگزاران روستایی را حل کردند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon