مردم فومن ۱۲ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند


مردم فومن 12 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فومن گفت: مردم این شهرستان مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مددجویان کمیته امداد انجام دادند.

حسین جهانگیری  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فومن، با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار این شهر مبلغ 12 میلیارد و 793 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مدد جویان داشتند، اظهار کرد: این کمک‌های مردمی در قالب صدقات، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکو کاری، نذورات قربانی، اطعام، اکرام، ایتام و احسان دانش آموزی به مدد جویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان فومن 7698 خانوار تحت پوشش داریم، افزود: مبلغ 45 میلیارد و 720 میلیون ریال به عنوان مستمری در قالب مدد جویان عادی و طرح شهید رجائی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فومن با بیان اینکه در زمینه وام‌های خود اشتغالی و مشاغل خانگی، هزینه درمانی، کمک هزینه معیشتی، وام‌های کارگشایی و مستمری به مدد جویان پرداخت‌هایی داشته‌ایم، گفت: پرداخت جهزیه به نوعروسان و نو دامادان و هزینه‌های دانش آموزی و دانشجویان از دیگر برنامه‌های این اداره بوده است.

جهانگیری تصریح کرد: در زمینه بهسازی و احداث مسکن برای 65 خانوار به مبلغ 7 میلیارد و 825 میلیون ریال از منابع بانک‌های عامل و منابع امدادی استفاده شده و برای بازسازی و تعمیرات مسکن مدد جویان مبلغ یک میلیارد و206 میلیون ریال برای 104 خانوار استفاده شده است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان فومن از محل کمک‌های خیران و نیکوکاران به آنان که از نعمت پدر محرومند برای 284 یتیم مبلغی را پرداخت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)فومن از آموزش‌های حرفه آموزی کوتاه مدت و بلند مدت خبر داد و گفت:با این آموزش‌ها  برای بسیاری از خانواده‌ها ایجاد اشتغال و درآمدزایی کردیم.

جهانگیری محل تامین منابع امدادی را بانک‌های عامل و صندوق اشتغال نیازمندان اعلام کرد و افزود: بسیاری از این تامین منابع از منابع امداد و درآمد محلی و بانک‌های عامل و کمک خیران و نیکوکاران و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon