پا به توپ شدن رحیمی و حضور نوروزی در درفشی‌فر

پا به توپ شدن رحیمی و حضور نوروزی در درفشی‌فر

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز (پنج‌شنبه) این تیم پا به توپ شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل صبای قم از ساعت 17:30 امروز پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

*بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن به فوتبال درون تیمی و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حضور پیدا کرد تا پیش از بازی این تیم مقابل صبا به بازیکنان روحیه بدهد. وی پس از انجام تمرین بازیکنان پرسپولیس به همراه کارکنان باشگاه پا به توپ شد و فوتبال بازی کرد.

*محمدرضا خانزاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تاخیر به تمرین امروز آمد.

*محسن خلیلی که روز گذشته (چهارشنبه) برای حضور در تمرین پرسپولیس به درفشی‌فر آمد و با دایی صحبت کرده بود، امروز در کنار سرخپوشان تمرینات خود را دنبال کرد.

*طبق اعلام مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس، اعضای این تیم فردا پس از یک تمرین سبکی که از ساعت 12 برگزار می‌شود با 18 بازیکن راهی قم می‌شوند تا روز شنبه به مصاف صبا بروند.

*در تمرین امروز هوادارانی که پشت درهای بسته حضور داشتند و تعدادشان به 50 نفر می‌رسید در خصوص عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ صحبت می‌کردند. هواداران معتقد بودند اگر باشگاه بازیکنان مانند حسینی و خلعتبری را از دست نمی‌داد اوضاع سرخپوشان بهتر از این بود.

*رضا نوروزی، مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز به درفشی‌فر آمد تا در خصوص آخرین وضعیتش با کادر پزشکی این تیم صحبت کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon