فشردگی لیگ سبب بی‌کیفیت شدن بازی‌ها می‌شود/ پر کردن جای بختیار رحمانی در تیم سخت است


فشردگی لیگ سبب بی‌کیفیت شدن بازی‌ها می‌شود/ پر کردن جای بختیار رحمانی در تیم سخت است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فولاد خوزستان گفت: فشردگی لیگ بر‌تر نه برای تیم‌ها خوب است و نه برای بازیکنان، چون خستگی بازیکنان باعث بی‌کیفت شدن بازی‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - سایپا اظهار کرد: فشردگی لیگ بر‌تر نه برای تیم‌ها خوب است و نه برای بازیکن، و خستگی بازیکنان باعث بی‌کیفت شدن بازی‌ها می‌شود.

وی درباره بازی فردا مقابل سایپا البرز گفت: سایپا در 5 بازی گذشته فقط 1 بار شکست خورده و این نشان می‌دهد که این تیم با برنامه فوتبال بازی می‌کند.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم تمام شده و باید سعی کنیم به شرایط مطلوب برسیم و بازی‌های خوب سال گذشته را تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه پر کردن جای بختیار رحمانی در تیم سخت است، گفت: روز به روز نسبت به تیم فولادخوزستان بیشتر آشنا می‌شوم و سعی کردم طوری فوتبال بازی کنیم که جای خالی بختیار کمتر حس شود.

اسکوچیچ درباره آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم فولاد بیان کرد: امید خالدی در تمرینات شرکت می‌کند و در بازی فردا بر روی نیمکت می‌نشیند اما هنوز به آرش افشین اجازه تمرین نداده‌ام.

وی گفت: علیرضا سلیمی یکی از بهترین دروازه بانان ایران است و من از او راضی هستم.

سرمربی فولادخوزستان درباره جدایی عبداله کرمی و پیوستنش به سپاهان اصفهان عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم که جدایی عبدالله کرمی آسیبی به تیم فولاد وارد نمی‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که ضعف در خط حمله را قبول دارد بیان کرد: از 6 گلی که به ثمر رساندیم 3 گل را سروش رفیعی به ثمر رسانده به همین دلیل به دنبال جذب یک مهاجم کامل هستیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon