دولت به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی کردستان توجه کند


دولت به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی کردستان توجه کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفت: ایجاد اشتغال در روستاهای کردستان باید یکی از اولویت های دولت بوده و طرح های اشتغالزایی هرچه سریعتر به منصه عمل رسانده شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در ششمین جلسه شورای اداری کردستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد با تبریک هفته دولت به دولتمردان و ملت ایران اظهار کرد: امیدواریم دولت تدبیر و امید روز به روز امید بیشتری در کشور ایجاد کند.

وی گفت: شکست دشمن صهیونیستی از مردم مظلوم، بی دفاع و با ایمان غزه فلسطین که پشتوانه محکمی چون نظام اسلامی و مردم ایران را در کنار خود به خوبی احساس می کردند نشان از عزت و اقتدار روز و افزون ایران اسلامی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان دلیل موفقیت مدیران نظام اسلامی را رضایت مردم از آنان عنوان و خاطرنشان کرد: خداوند همواره پشتیبان مسئولان و مدیرانی است که بتوانند رضایت مردم را جلب کنند.

وی با تبیین خصوصیات مدیران موفق، حل مشکلات مردم و رفع گره‌های موجود در کار آنان، اشراف بر مسائل حوزه کاری، حلم و بردباری و قدرت تحمل در برابر مشکلات، به زیبایی سخن گفتن با ارباب رجوع و زیردستان را از جمله عوامل موفقیت در کار اجرایی دانست و افزود: البته در مواردی نیز لازم است که یک مدیر کارهای اشتباه زیرمجموعه مدیریتی را نیز گوشزد کند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی پرهیز از محرمات و عدم نافرمانی از حدود و دستورات الهی را نیز از دیگر شاخص های یک مدیر در نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: افرادی که از دستور خداوند نافرمانی می کنند به راحتی به نظام و مردم نیز پشت خواهند کرد بنابراین در انتخاب مدیران باید این شاخص ها مد نظر قرار گیرد.

وی بحث اشتغال در کردستان را یک مسئله اساسی دانست و گفت: کردستان دارای ظرفیت های بالایی برای ایجاد اشتغال است بنابراین این مهم باید هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت مورد توجه مدیران اجرایی کشور و استان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اجرای طرح‌های کوچک و زود بازده که بتوان آنها را در سراسر استان توزیع کرد بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال در روستاهای کردستان باید یکی از اولویت های دولت بوده و طرح های اشتغالزایی هرچه سریعتر به منصه عمل رسانده شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon