شکست تحقیرآمیز دبیری مقابل نماینده ژاپن/ فوتسال ایران با شمس هم باخت

شکست تحقیرآمیز دبیری مقابل نماینده ژاپن/ فوتسال ایران با شمس هم باخت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال دبیری تبریز با شکست سنگین و تحقیرآمیز مقابل نماینده ژاپن از راهیابی به دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال دبیری تبریز که به نمایندگی از فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا حضور یافته بود، در دیدار نیمه نهایی این مسابقات ظهر امروز (جمعه) در سالن ورزشی شوانگ لیوی شهر چنگدوی چین به مصاف ناگویا اوشنز ژاپن رفت. 

دبیری تبریز که در مرحله گروهی این مسابقات نیز مقابل چونبوری تایلند با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داده و به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله نیمه نهایی مسابقات رسیده بود، در مصاف با نماینده ژاپن تن به شکست سنگین و تحقیرآمیز 6 بر 2 داد. در این بازی ابتدا تیم ژاپنی در دقایق 3 و 6 به ترتیب توسط توموکی واتانابه و توموکی یوشی‌کاوا به گل رسید و تیم حسین شمس را غافلگیر کرد. 

در ادامه تبریزی‌ها به خود آمدند و با گلزنی فرهاد فخیم در دقیقه 7 و بابک اکبری در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاندند اما از دو دقیقه بعد اسیر طوفان حریف ژاپنی شدند و با دریافت چهار گل دیگر تن به سنگین‌ترین شکست تیم‌های باشگاهی فوتسال ایران در پیکارهای آسیایی دادند. در ادامه این بازی واتارو کیتاهارا (28 و 32)، ریوما شینودا (39) و کائورو (39) برای ناگویا موفق به گلزنی شده و جشنواره گل تیم‌شان را کامل کردند. 

تیم فوتسال دبیری تبریز در حالی در این بازی تن به شکست داد که حسین شمس، سرمربی این تیم به دلیل محرومیت از همراهی تیمش روی نیمکت حضور نداشت. شمس در دیدار مقابل چونبوری تایلند از زمین اخراج شده بود. 

تیم فوتسال دبیری فردا در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مصاف بازنده دیدار تیم‌های شنزن چین و چونبوری تایلند خواهد رفت.

دبیری تبریز فصل گذشته با هدایت وحید شمسایی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران رسید اما این مربی به جای هدایت تیمش در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد تا حسین شمس سرخپوشان تبریزی را در آسیا هدایت کند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon