شهرستان سیرجان فاقد بیمارستان تخصصی است


شهرستان سیرجان فاقد بیمارستان تخصصی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان بیمارستان تخصصی ندارد، گفت: در حال حاضر یک بیمارستان خیریه‌ساز و یک بیمارستان فاقد تجهیزات روز پزشکی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، شهباز حسن‌پور شامگاه پنجشنبه در جلسه مثلث توسعه شهرستان سیرجان، اظهار کرد: در حال حاضر ایران امن‌ترین کشور منطقه است و استان کرمان نیز از امنیت پایدار مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه البته شهرستان سیرجان با مسائل و چالش‌هایی نیز مواجه است، گفت: آنچه در جامعه ملموس است، وجود امنیت پایدار است که به شکل گسترده زبانزد خاص و عام است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری کنگره شعر رضوی در سیرجان خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره با همکاری نهادهای دولتی و خصوصی از جمله مجتمع گل‌گهر سیرجان برگزار می‌شود.

حسن‌پور خواهان حمایت بیشتر وزارت کشور از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده 20 مجموعه ورزشی در دهیاری‌های تازه تاسیس شهرستان سیرجان در حال احداث است که این اقدام در راستای پیشگیری از صدها چالش از جمله مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه خشکسالی‌ها روند توسعه شهرهای تازه تاسیس را با مشکلاتی مواجه کرده‌اند، اظهار کرد: در این مناطق طرح‌های نیمه ساز متعددی وجود دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان بردسیر یک بیمارستان تخصصی ندارد، گفت: در حال حاضر یک بیمارستان خیریه‌ساز و یک بیمارستان فاقد تجهیزات مدرن پزشکی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که پاسخگوی نیازهای درمانی مردم نیست.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه ساخت یک بیمارستان تخصصی در شهرستان سیرجان با وقفه مواجه شده است، تصریح کرد: هرچند این بیمارستان تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما به سبب نبود اعتبار به شکل نیمه کاره رها شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان سیرجان شش معدن بزرگ وجود دارد، افزود: اگر دولت به این معادن مجوز دهد، آنها تعهد کرده‌اند که هزینه تکمیل این بیمارستان را پرداخت کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود سیرجان به عنوان پایلوت و قطب رفع بیکاری در کشور معرفی شود، گفت: در این شرایط تعهد می‌دهیم که میزان بیکاری در این شهرستان به کمترین میزان در سطح کشور برسد.

حسن‌پور میزان تولید پسته امسال شهرستان سیرجان را حدود 50 هزار تن برآورد و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته از روی غفلت پسته به عنوان یک کالای لوکس قلمداد و از صادرات آن جلوگیری شد که این مسئله ارزآوری این صنعت را با مشکل مواجه کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon