مثلث توسعه فرهنگی در استان کرمان تشکیل می‌شود


مثلث توسعه فرهنگی در استان کرمان تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم:استاندار کرمان گفت:درکنار این مثلث، مثلث فرهنگی استان در چارچوب وظایف و اختیارات شوراهای فرهنگی در هر نقطه از این خطه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، علیرضا رزم‌حسینی شامگاه پنجشنبه در جلسه مثلث توسعه شهرستان سیرجان، اظهار کرد: در حال حاضر همه مدیران استان کرمان در سایه ولایت و توسعه برای پیشرفت این استان گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل مثلث توسعه در اقصی نقاط استان کرمان محرومیت از این خطه رخت برمی‌بندد، افزود: خوشبختانه بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید، فضای آرامش در استان کرمان وجود دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در فضای همگرایی و همدلی آماده جهش‌های بزرگ اقتصادی است، افزود: در کنار مثلث اقتصادی، مثلث فرهنگی استان در چارچوب وظایف و اختیارات شوراهای فرهنگی در هر نقطه از این خطه ایجاد می‌شود.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه در کشور و استان کرمان 18 نهاد متولی امور فرهنگی هستند، تصریح کرد: باید همه این نهادها به سمت اتوبان فرهنگی هدایت شوند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همکاری خوبی با استانداری و مدیران دستگاه‌های دولتی دارند، گفت: باید از نماینده مردم سیرجان و بردسیر که از نمایندگاه پرتلاش استان کرمان است، تقدیر و تشکر کنم.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: به زودی فرماندار سیرجان معرفی می‌شود تا یک فرد معتدل در راستای توسعه و شکوفایی آن شهرستان تلاش کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon