آغاز به کار پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری ایلام از بهمن ماه امسال


آغاز به کار پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری ایلام از بهمن ماه امسال

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار ایلام گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ایلام از بهمن ماه امسال در بخش‌های مختلف آغاز به‌کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حشمت الله عسگری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: هدف اصلی دولت تدبیر و امید خروج از روکود و رسیدن به ثبات و آرامش در جامعه است.

وی افزود: بیکاری در ایلام روند کاهشی و نزولی دارد و رتیه ایلام در بیکاری در کشور تغییر کرده است.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری ایلام با بیان اینکه اگر سیاست های کاری با ثبات همراه باشند به نتیجه می رسند تصریح کرد: اقتصاد ایلام یک اقتصاد دولتی است و به دلیل اینکه ضمانت بانکی یکی از مشکلات موجود در ایلام است، تمامی پروژه هایی که با تنها با تسهیلات بانکی آغاز شوند منجر به شکست می شوند.

وی گفت: بودجه آب و راه از بودجه استانی حذف شده است و به بودجه ملی اضافه شده است و در حوزه مرزی نیز دو میلیارد دلار از صندوق ملی به پروژه های مرزی اختصاص پیدا کرده است.

عسگری عنوان کرد: 35 میلیارد دلار از محل فاینانس به ایلام اختصاص یافته است و سه پروژه راه آهن ایلام، سد چناره و عملیات راهسازی مهران_ایلام در این حوزه به وزارت انه های مربوطه معرفی شده است.

وی افزود: سعی ما بر این است که با سازمان های دولتی و هلدینگ های معتبر همکاری داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف توسعه ای خود در ایلام دست پیدا کنیم.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: تاکنون 70 سرمایه گذار وارد ایلام شده اند و هر سرمایه گذاری که بخواهد در ایلام سرمایه گذاری کند به صورت شفاف و روشن با وی گفت وگو می کنیم.

وی گفت: یکی از مشکلات استان ایلام مشکل جمعیتی است، با توجه به اینکه ایلام استان کم جمعیتی است تصویب منطقه آزاد تجاری مهران می تواند ایلام را به کانون جمعیتی تبدیل کند.

عسگری عنوان کرد: در چهار ماهه نخست امسال میزان صادرات از مرز مهران به عراق 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 90 در استانداری ایلام از بهمن ماه امسال در بخش های مختلف شروع به کار می کنند.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon