کمیسیون امنیت ملی مجلس مسئله پهپاد رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند


کمیسیون امنیت ملی مجلس مسئله پهپاد رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده موضوع انهدام پهباد رژیم صهیونیست را باز هم مورد پیگیری قرار می‌دهد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: ما در این سال ها رفتار سران منطقه را به ویژه عربستان را رصد کردیم و فهمیدیم که برخی از خیانت ها علیه امت اسلامی از دامن این رژیم بر می خیزد به طوری که عربستان همچنان بر رفتار غلط خود در این زمینه اصرار دارد.

وی افزود: ما انتظار داریم سران این کشور در رفتار و حرکت خود به عنوان حامی صهیونیسم و گروه‌های تکفیری تغییر رویه و دیدگاه داده سپس به ارتباط گیری با ایران و ملاقات با مسئولان کشورمان اقدام کنند چرا که ما هرگز نمی توانیم دست داشتن آنها در جنایت های اخیر نادیده گرفته و یا بی تفاوت باشیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار به برخی کشورهای منطقه که همدست رژیم صهیونیست شده اند تا علیه جمهوری اسلامی ایران جاسوسی به راه اندازند، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده موضوع انهدام پهباد رژیم صهیونیست را باز هم مورد پیگیری قرار می دهد چرا که همه شواهد نشان می دهد که این پهباد از کدام کشور و از چه پایگاه نظامی به پرواز در آمده و قصد و نیت چه بوده است.

حقیقت پور اظهار کرد: ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را دیروز در جلسه ای با حضور مسئولان ملی پدافند و قرارگاه خاتم الانبیا مورد بررسی قرار دادیم و سعیمان بر این است تا ابعاد این موضوع هرچه سریعتر مشخص شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی  افزود: ‌به زودی ابعاد جدیدی از این حادثه را اطلاع رسانی می کنیم اما سعیمان بر این است تا از طریق منطقه ای و بین المللی عوامل و مسببان این اقدام زشت را به سزای اعمالشان برسانیم.

وی گفت: ایران در عرصه نظامی بسیار قدرتمند است به گونه ای که ما اکنون قدرت چهارم هلی کوپری جهان، قدرت پنجم موشکی دنیا و قهرمان پهباد هستیم که این مسئله برای دشمن بسیار ناخوشایند است.

اسرائیلی‌ها به شکست در برابر قدرت ایمان مردم غزه اعتراف کردند

حقیقت پور با اشاره به تسلیم شدن رژیم صهیونستی در برابر مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین بعد از ماه ها جنایت بیان کرد: خود اسرائیلی ها معتقد هستند که در این جنگ با اراده ای آهنین و ایمانی قوی رو به رو شدند و شکست سختی را پذیرفتند که به طور قطع این شکست می تواند برای آنها مایه ننگ باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از توسعه بیش از حد فضای سیاسی دانشگاه ها تصریح کرد: این رویه باید اصلاح شود چرا که سیاست زدگی دانشگاه ها به هیچ وجه نمی تواند زمینه حرکت علمی موثر را فراهم کند.

وی با اشاره به استیضاح وزیر علوم در کمال ادب و احترام در مجلس و پذیرفته شدن این دیدگاه از سوی رئیس جمهور و دولتمردان گفت: امیدواریم با معرفی گزینه ای کاردان در این اوضاع  و احوال محیط دانشگاه های ما از سمت سیاست زدگی به سمت تخصص حرکت کند و بیشتر از این زمینه برای التهاب آفرینی در مراکز علمی و دانشگاهی فراهم نیاید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon