شرکت اسار هند خرید نفت ایران را ۸۹ درصد افزایش داد

شرکت اسار هند خرید نفت ایران را 89 درصد افزایش داد

خبرگزاری تسنیم: واردات نفت شرکت اسار هند از ایران در جولای ۲۰۱۴ با افزایش ۸۹ درصدی نسبت به ماه قبل از آن مواجه شد و به ۹۸ هزار و ۷۰۰ بشکه در روز رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آمارهای ورود تانکرها نشان می دهد که شرکت اسار اویل هند در ماه جولای در مقایسه با ماه پیش از آن 89 درصد نفت بیشتری از ایران وارد کرده است و صادرات نفت ایران در 7 ماهه نخست امسال به این شرکت حدود 55.3 درصد افزایش داشته است.
این شرکت پالایشگاهی خصوصی هند در ماه جولای روزانه 98 هزار و 700 بشکه نفت از ایران خریداری کرد که حدود 128 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بود. در جولای سال گذشته، خرید نفت اسار از ایران به دلیل مشکلات بیمه ای ناشی از تحریم ها به شدت کاهش یافت.
شرکت  اسار برای کمک به دهلی نو برای محقق کردن هدف گذاری خرید روزانه 220 هزار بشکه نفت از ایران در سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2014، در بازه زمانی ژانویه تا جولای، روزانه 122 هزار و 400 بشکه نفت از ایران وارد کرد.
در حالی که ایران و 6 قدرت جهانی در حال مذاکره برای حل اختلافات بر سر برنامه هسته ای این کشور بوده اند، پالایشگاه های هندی صادرات نفت از ایران را افزایش داده اند و واردات نفت هند از ایران در بازه زمانی ژانویه تا جولای در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حدود 46 درصد بیشتر شده است.
انتهای پیام/ 162

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه