اجرای هم‌کدسازی تلفن ثابت در استان کردستان + جدول تغییرات


اجرای هم‌کدسازی تلفن ثابت در استان کردستان + جدول تغییرات

خبرگزاری تسنیم: به منظور حذف کدهای درون شهری تمامی شهرستان‌ها، طرح هم کدسازی بین شهری در استان کردستان با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به منظور حذف کدهای درون شهری تمامی شهرستان‌ها، طرح هم کدسازی بین شهری در استان کردستان انجام شد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: با اجرای این طرح، این امکان برای هم استانی ها فراهم می‌شود تا بدون نیاز به کد و با یک تعرفه و شرایط یکسان در سطح استان، با یکدیگر مکالمه کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، شماره تلفن مشترکان شهرستان های استان کردستان از پنجم شهریور امسال، هشت رقمی شد.

وی به تغییر کد بین شهری در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کدهای بین شهری استان کردستان از 0871، 0872، 0874 و 0875 به 087 تغییر کرده‌اند.

حکمت افزود: مشترکان می توانند از طریق تماس با سامانه 3131 و یا با ارسال کد و شماره تلفن ثابت خود به شماره 73- 09186666671 به صورت پیامک از شماره جدید خود اطلاع یابند.

وی اجرای طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت را قدم بزرگی در توسعه و محرومیت زدایی استان دانست و افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش هزینه‌های مکالمه‌های تلفن ثابت در استان کردستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon