قوچان‌نژاد: در مسابقات جهانی فرصتی برای جبران اشتباه نیست

قوچان‌نژاد: در مسابقات جهانی فرصتی برای جبران اشتباه نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فصل پیش تیم والیبال میزان خراسان گفت: در مسابقات جهانی که به صورت متمرکز برگزار می‌شود و بهره‌ای از تماشاگر و میزبانی وجود ندارد، فرصتی برای جبران نیست.

جبار قوچان‌نژاد در آستانه شروع مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم ملی اردوهای خوبی را شامل بازی‌های تدارکاتی آمریکا را پشت سر گذاشت که البته فشار این بازی‌ها باعث خستگی تیم شد. این خستگی برای همه تیم‌ها وجود دارد.

سرمربی فصل پیش تیم میزان مشهد گفت: بازی‌های قهرمانی جهان به مراتب سخت‌تر از لیگ جهانی است. در لیگ، فرصت جبران برای تیم‌ها وجود دارد ولی در مسابقات جهانی که به صورت متمرکز برگزار می‌شود و بهره‌ای از تماشاگر و میزبانی وجود ندارد، فرصتی برای جبران نیست. بازیکنان ایران باید با دقت، ظرافت و تمرکز زیاد وارد مسابقات جهانی شوند.

قوچان‌نژاد در مورد حریفان ایران در مرحله مقدماتی گفت: حریفان بسیار سختی مثل ایتالیا و آمریکا در لهستان منتظر ما هستند اما فرانسه و بلژیک، تیم‌های درجه 2 اروپا هستند که پیروزی بر آنها و صعود از گروه خودمان می‌تواند اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان بدهد و شرایط تیم را به مراتب بهتر کند. باز هم تاکید می‌کنم که مسابقات جهانی به هیچ عنوان با لیگ جهانی قابل مقایسه نیست.

سرمربی سابق تیم میزان مشهد تصریح کرد: در حالی که هدف تیم ملی قهرمانی در بازی‌های آسیایی اینچئون است، خستگی و فشار مسابقات جهانی می‌تواند دردسرساز شود. به همین خاطر نباید فکر کنیم که مدال طلای آسیا قطعا متعلق به ماست. از طرفی توقعات از تیم ملی بسیار بالاست و مردم انتظار دارند که این تیم در مسابقات لهستان مثل لیگ جهانی نتیجه بگیرد و مدال طلای بازی‌های آسیایی را نیز به دست بیاورد. کادر فنی باید با برنامه‌ریزی دقیق تا کسب بهترین عنوان در بازی‌های آسیایی پیش برود.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon