میلیونها آمریکایی همچنان نیازمند کمکهای غذایی


میلیونها آمریکایی همچنان نیازمند کمکهای غذایی

خبرگزاری تسنیم: میلیون ها آمریکایی همچنان محتاج کمک های غذایی دولت این کشور هستند.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم،درحالی که دمکرات ها با انتخابات دشواری روبرو هستند، رئیس جمهور آمریکا از بهبود وضع اقتصادی این کشور خبر می دهد.با این حال حقیقت این است که میلیون ها آمریکایی همچنان از وضع مطلوبی برخوردار نیستند زیرا به گفته آنان، تامین خانواده با سبد غذایی سالم با توجه به درآمدهایی که دارند، تقریبا غیرممکن است. همچنین آمریکایی های بیشتری همچنان از حداقل دستمزد یا حتی کمتر از آن برخودار هستند.

میلیون ها آمریکایی همچنان به کوپن های غذایی دولت یا همان یارانه های دولتی وابسته هستند و اوضاع برای کسانی که در آستانه فقر قرار دارند، روز به روز دشوارتر می شود. شمار کسانی که همچنان به کوپن های دولتی به عنوان یارانه غذایی دولت موسوم به اسنپ وابسته هستند، سه سال است که همچنان روی رقم چهل و پنج میلیون نفر باقی مانده است. این برنامه ماهیانه هفتاد و شش میلیارد دلار برای مالیات پردازان آمریکایی هزینه دارد و هر چند محافظه کاران در آمریکا خواستار قطع این کمک ها هستند، بسیاری در کنگره بر این باورند که چنین اقدامی، می تواند بیش از پیش به اقتصاد آمریکا زیان بزند.

آن هاسکل، سناتور دمکرات از ایالت مین می گوید تلاش می شود این کمک ها به دست کسانی برسد که واقعا به آن نیاز دارند ولی اینکه فکر کنیم با گرسنه نگاه داشتن فرزندان یک معتاد، وی را درمان می کنیم، باید گفت چنین اقدامی اشتباه است.

اوضاع اقتصادی به صورت خاص در ایالت های مرزی مانند نیومکزیکو همچنان وخیم است و این ایالت، سریع ترین شمار در خواست کنندگان کوپن غذایی را دارد. این مسئله باعث شده است نمایندگان به دنبال راهی برای اصلاح قوانین مهاجرت باشند.

منبع: پرس تی وی
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon