فن‌خال: حجم کار مورد نیاز برای احیای منچستریونایتد مرا غافلگیر کرده است!


فن‌خال: حجم کار مورد نیاز برای احیای منچستریونایتد مرا غافلگیر کرده است!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد مأموریت احیای منچستریونایتد و بازگرداندن آن به جمع مدعیان فوتبال انگلیس سخت‌تر و سنگین‌تر از چیزی بوده که او تصور می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز‌ فن‌خال که شروعش در منچستریونایتد در فصل جدید فوتبال انگلیس تا این لحظه با یک شکست خانگی برابر سوانزی و یک تساوی در خانه ساندرلند در لیگ برتر و همچنین شکست 4 بر صفر برابر تیم دسته سومی میلتون کینس دونز در دور دوم جام اتحادیه و حذف از این رقابت‌ها همراه بوده است، اذعان داشت احیای این تیم سخت‌تر از چیزی بوده که او فکر می‌کرده است.

فن‌خال در پاسخ به این سؤال که آیا حجم کار مورد نیاز برای احیای منچستریونایتد او را غافلگیر کرده است، گفت: بله من غافلگیر شده‌ام اما این کار نگاه کردن به گذشته است. این سؤالی است که نمی‌خواهم به آن پاسخ بدهم. چرا؟ چون می‌خو‌اهم احترامم را به دیوید مویس و آقای فرگوسن نشان دهم. فکر می‌کنم که باید به آینده نگاه کنیم و کاری که اکنون داریم در منچستریونایتد انجام می‌دهیم. ما داریم تجدیدقوا می‌کنیم و تیمی جدید می‌سازیم. این کار زمانبر است. متأسفم که این را می‌گویم.

فان‌خال امیدوار است که تیمش فردا برابر برنلی با گرفتن سه امتیاز نتایج ضعیف سه بازی اخیرش را جبران کند و پاسخ حمایت هواداران را بدهد. او اظهار داشت: متأسفم که این را می‌گویم، چون هواداران به نظر من فوق‌العاده‌اند. ما در خانه میلتون کینس 4 بر صفر باختیم اما هواداران‌مان هنوز داشتند ما را تشویق می‌کردند. آنها داشتند بازیکنان را تشویق می‌کردند. خوشحالم که چنین هوادارانی داریم.

مربی هلندی شیاطین سرخ خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم اما همانطور که گفتم این کاری نیست که بتوانیم در عرض یک ماه انجام دهیم، حتی اگر در پیش فصل رئال مادرید و لیورپول را شکست داده باشیم. باید بازی‌ها را ببریم و نتیجه بگیریم. امیدوارم که این روند از بازی برابر برنلی آغاز شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon