تلاش انتشارات «توکا» برای نشر کتاب‌های دو زبانه برای برقراری پیوند جدید بین کشورهای همسایه

تلاش انتشارات «توکا» برای نشر کتاب‌های دو زبانه برای برقراری پیوند جدید بین کشورهای همسایه

خبرگزاری تسنیم: مدیر انتشارات توکا گفت: نشر توکا،‌ یک انتشارات کوچک است که تلاش می‌کند آثاری را نیز به شکل دو زبانه و در سطح جهانی تولید کند که باعث برقراری پیوند جدیدی بین کشورهای همسایه باشد.

اسدالله شعبانی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و مدیر انتشارات توکا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه کتاب‌های زیادی از وی در حال تالیف است، گفت: کتاب‌های زیادی را در دست تالیف دارم که برخی از آنها را انتشارات توکا و برخی را نیز انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ خواهد کرد.

وی افزود: یک مجموعه داستان برای جوان‌ترها به «پرسه‌های شبانه» و «شکار بخت‌ها» در دست چاپ دارم و کتاب دیگری نیز در پنج جلد با عنوان «قصه‌های عامیانه برای بچه‌ها» نیز توسط انتشارات مدرسه منتشر خواهد شد.

شعبانی با اشاره به کتاب در دست چاپ «ای میهن من ایران» گفت: این کتاب قصد دارد که با زبان شعر، کودکان را با ایران و تنوع جغرافیایی آن آشنا کند. این کتاب نیز توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دست چاپ است.

مدیر انتشارات توکا تصریح کرد: نشر توکا،‌ یک انتشارات کوچک است که تلاش می‌کند آثاری را نیز به شکل دو زبانه و در سطح جهانی تولید کند که باعث برقراری پیوند جدیدی بین کشورهای همسایه باشد.

وی در پایان گفت: تلاش داریم که کتاب‌هایی را با موضوع فعالیت‌های کارورزی برای کودکان پیش از دبستان و کتاب‌ دیگری با عنوان «خرمن قصه خردسالان» که مختص به مراکز پیش دبستانی و کودکان آن سن است را آماده و منتشر کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل