تمام تمرکز آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه بین مسلمانان است


تمام تمرکز آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه تمام تمرکز آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی است، گفت: آمریکا برای رسیدن به مقاصد خود از هر طریقی وارد جهان اسلام می‌شود تا به خواسته خود که نابودی جهان اسلام است دست یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام فرنوش اقدامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: مقاومت جانانه مردم بی دفاع غزه نقش مهمی در پیروزی آنها بر اسرائیل و عقب راندن این رژیم غاصب از غزه داشت.

وی افزود: دعای مردم روزه دار که با دم نورانی و دهان روزه برای پیروزی مردم غزه دعا می‌کردند استجاب شد و انها با مقاومت توانستند پیروزی را از آن خود کنند.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همین که دولتمردان بتوانند ادامه دهنده راه این دو شهید بزرگوار باشند و از انها الگو بگیرند برای نظام جمهوری اسلامی کافی است.

اقدامی با اشاره به اینکه ما نباید از ولایت فقیه پس بیفتیم و پیشی بگیریم، تصریح کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری برای دولتمردان کارگشا و خدمت کردن مستمر آنها به مردم از توصیه‌های ولی فقیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تدابیر رهبری یک منشور اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیش روی دولت است، خاطرنشان کرد: این نکات نجات‌بخش بود که مقام معظم رهبری، پرچم‌دار اخلاق‌مداری و سیاست دینی اعلام کردند.

خطیب جمعه موقت صومعه‌سرا تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری دولت‌های امروز نباید از دولت‌های گذشته بدگویی کنند که در این صورت دولت‌های آینده از آنها بدگویی می‌کنند.

اقدامی به هشت شهریور روز تروریسم اشاره و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با 17 هزار شهید ترور و سپس سایر مسلمانان در کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و غیره قربانیان اصلی تروریسم در جهان هستند که از طریق عوامل و مزدوران کشورهای استعمارگر همه روزه قتل عام و سلاخی می‌شوند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی بزرگترین تروریسم است، افزود: امپریالیسم جهانی که ادعای حقوق بشر می‌کند حتی یک قطعنامه بی‌محتوا در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیست در برابر غزه صادر نکرد.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا گفت: امروزه تمام تمرکز آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی است و به همین دلیل گروه داعش را به وجود آورده‌اند.

اقدامی تصریح کرد: گروه داعش 20 پیش نماز سنی را به دلیل همکاری نکردن و اجرای فرامین آنها سر برید.

وی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به مقاصد خود از هر طریقی وارد جهان اسلام می‌شود تا به خواسته خود که نابودی جهان اسلام است دست یابد، خاطرنشان کرد: فریاد مرگ بر آمریکاهای ملت مسلمان استکبار جهانی و آمریکا را از پای در می‌آورد و مشت محکمی بر دهان آنها می‌زند.

انتهای‌پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon