گروه‌های خشونت طلب ارتباطی با حقیقت اسلام ندارند


گروه‌های خشونت طلب ارتباطی با حقیقت اسلام ندارند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز با اشاره به اینکه، امروز برخی به نام دین می خواهند چهره اسلام را خشن نشان دهند، تمام این اعمال را ضد اسلامی دانست و گفت: گروه‌های خشونت طلب ارتباطی با حقیقت اسلام ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سقز که در مسجد جامع این شهر اقامه شد اظهار کرد: اسلام همواره مردم را به پرستش خدای رحمن و رحیم دعوت فرموده است و هیچ وقت کسی را به زور وادار به ورود به دین نکرده است.

وی با اشاره به اینکه، امروز برخی به نام دین می خواهند چهره اسلام را خشن نشان دهند، تمام این اعمال را ضد اسلامی دانست و گفت: گروه‌های خشونت طلب ارتباطی با حقیقت اسلام ندارند.

امام جمعه سقز تصریح کرد: در دین اسلام توصیه به خشونت و برادرکشی وجود ندارد و این عمل هم به هیچ مسلمانی سفارش نشده است، پس باید همه در راه اعتلای دین نه بر ضد دین عمل کنند.

ماموستا حسین‌زاده با تاکید بر اینکه، پیامبر گرامی اسلام همواره در راه تقویت دین اسلام و اخوت و برادری مسلمانان حرکت کرده‌اند افزود: پیروی از راه و روش خاتم پیامبران سبب ناکام ماندن دسیسه‌های دینی دشمنان خواهد شد.

وی گفت: مسلمان واقعی کسی است که آنچه را قرآن فرموده است اجرا کند و در راه صلح و سازش بین مسلمانان حرکت کند و فرموده های الهی را با زیبایی‌های دین اسلام به اجرا در آورد.

امام جمعه سقز تفرقه بین مسلمانان را از اهداف پلید دشمنان برای ایجاد ناامنی و جدایی بین مسلمانان دانست و افزود: پیروی راستین از قرآن و دین اسلام سبب خنثی شدن تمام دسیسه های دشمنان می‌شود.

وی  با تبریک هفته دولت و تقدیر از خدمات نظام اسلامی در منطقه، بر ادامه خدمات رسانی در مناطق مختلف شهرستان سقز برای ریشه کن کردن محرومیت تاکید کرد.

ماموستا حسین زاده با اشاره به اینکه، امروز در نظام اسلامی دولت و ملت در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش می کنند، ادامه این همدلی و وفاق را عامل اعتلای هرچه بیشتر کشور دانست.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon