آلونسو قراردادش را با بایرن مونیخ امضا کرد


آلونسو قراردادش را با بایرن مونیخ امضا کرد

خبرگزاری تسنیم: هافبک دفاعی تیم فوتبال رئال مادرید به طور رسمی به جمع شاگردان پپ گواردیولا در تیم بایرن مونیخ ملحق شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ امروز (جمعه) خبر عقد قرارداد با ژابی آلونسو، هافبک دفاعی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید را تأیید و رقم آن را 10 میلیون یورو اعلام کرد.

آلونسوی 32 ساله امروز پای برگه خود را امضا و به این ترتیب خود را تا پایان فصل 2016-2015 به غول‌های باواریا متعهد کرد.
هافبک سابق لیورپول که روز چهارشنبه با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد و به دوران بازیگری‌اش در رده ملی پایان داد، پنج سال پیش به کهکشانی‌ها پیوست و با این تیم یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو بار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را تجربه کرد.
اضافه شدن تونی کروس، هافبک پیشین بایرن مونیخ و همچنین جیمز رودریگس، هافبک پیشین موناکو به رئال مادرید در بارز نقل و انتقالات تابستان امسال، عملاً شانسی برای آلونسو جهت حضور در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها باقی نمی‌گذاشت و به همین جهت او ترجیح داد به بایرن مونیخ ملحق شود.
پیوستن آلونسو به بایرن مونیخ در حالی صورت گرفته که این تیم سه هافبک خود، خاوی مارتینس، باستین شواین‌اشتیاگر و تیاگو آلکانتارا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پپ گواردیولا خیلی سریع او را در ترکیب اصلی تیم قرار دهد.
گفته می‌شود لوئیز گوستاوو، هافبک پیشین بایرن مونیخ که اکنون برای ولفسبورگ بازی می‌کند، این تیم را ترک خواهد کرد تا جای خالی را آلونسو را در رئال مادرید پر کند.
انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon