دشمن از بستر فضای مجازی برای ضربه زدن به بنیان خانواده استفاده می‌کند


دشمن از بستر فضای مجازی برای ضربه زدن به بنیان خانواده استفاده می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اهل تشیع کامیاران فضای مجازی را ابزار ضربه دشمن بر بنیان خانواده برشمرد و گفت: غرب برای نابودی ارزش های اسلامی و از هم پاشیدگی جامعه اسلامی به سمت فرو پاشی خانواده ها روی آورده و برای تحقق این امر از هیچ کوششی دریغ نمی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام علی‌اشرف علیمحمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کامیاران که در مسجد امام حسین (ع) این شهر اقامه شد، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی مورد توجه دین مبین اسلام، پیامبر اکرم(ص) و پیشوایان دین بوده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: علما و بزرگان و اولیاء الهی در طول تاریخ تمام تلاش‌شان را برای ارائه یک الگو و سبک زندگی اسلامی به کار گرفته‌اند، چه در جنبه شخصی آن که خود همواره سعی داشته‌اند یک زندگی مبتنی بر آموزه های دینی داشته باشند و چه در جنبه های اجتماعی که سعی می کردند مردم را به این سمت سوق دهند.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران فضای مجازی را ابزار ضربه دشمن بر بنیان خانواده برشمرد و تصریح کرد: غرب برای نابودی ارزش های اسلامی و از هم پاشیدگی جامعه اسلامی به سمت فرو پاشی خانواده ها روی آورده و برای تحقق این امر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به سبک زندگی از نظر قرآن گفت: در قرآن کریم چهار آیه وجود دارد که به سبک زندگی خانوادگی اسلامی اشاره شده‌ است که محور اصلی این آیات به صفا و همدلی در خانواده‌ها اشاره دارد.

حجت‌الاسلام علیمحمدی به نقش ماهواره در از هم گسیختگی خانواده ها اشاره کرد و گفت: ماهواره عامل دور شدن خانواده ایرانی از سبک زندگی اسلامی است و در حرکت افراد به سمت تباهی نقشی بسزا دارد.

وی خاطر نشان کرد: هدف  اصلی استکبار جهانی از راه اندازی شبکه های ضد اسلامی به زبان فارسی تخریب سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران با تاکید بر ایجاد آرامش روحی در خانواده گفت: نشست صمیمانه و گفت‌وگو در خانه از مهمترین عوامل ایجاد محبت و آرامش در خانه است و این کار سبب می‌شود که خانواده‌های‌ اسلامی با داشتن فرزندان سالم آسیب‌ها و نارسایی‌ها را بشناسند و با زبان تاثیرگذار با این آسیب‌ها مقابله کنند.

وی به فعالیت شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: افزایش ارتباطات با شبکه‌های اجتماعی و رفت‌ و آمد با خانواده‌هایی که در قید و بند موازین دینی نیستند خانواده‌های دیگر را نیز به آموزه‌های دینی بی‌توجه و فرزندان را گمراه می‌کند.

حجت‌الاسلام علیمحمدی با بیان اینکه حتی فکر و نیت باطنی بشر هم بر خداوند پوشیده نیست صفای زندگی را عمل به قرآن دانست و از مسلمانان خواست تا در همه زمینه‌ها با توسل به قرآن زندگی خود را قرآنی کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon