اشتراکات «داعش و اسرائیل»؛ دو سازمان تروریستی با ایدئولوژی‌های فرقه‌ای

اشتراکات «داعش و اسرائیل»؛ دو سازمان تروریستی با ایدئولوژی‌های فرقه‌ای

خبرگزاری تسنیم: یک نویسنده آمریکایی با اشاره به صفات مشترک داعش و اسرائیل نوشت که اقدامات این گروه تروریستی در مسیر تامین منافع اسرائیل و ایجاد بی ثباتی در کشورهای دشمن تل آویو است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «کوین برت» نویسنده پایگاه خبری «وترنز تودی» در گزارشی با عنوان «مشترکات زیاد اسرائیل و داعش» که در پایگاه شبکه تلویزیونی «پرس تی وی» نیز منتشر شده است، نوشت که اسرائیل خود را یک دولت یهودی می خواند و گروه تروریستی البغدادی نیز خود را دولت اسلامی می نامد؛ این دو سازمان های تروریستی هستند که خود را در قالب ایدئولوژی های به شدت فرقه ای تعریف کرده اند.

این پایگاه خبری نوشت: هم اسرائیل و هم داعش در سرزمین های به سرقت رفته ساکن شده اند و هر دو به شیوه ای وحشیانه حقوق کسانی که از دید آنها موجوداتی حقیر هستند را لگد مال می کنند؛ هم اسرائیل و هم داعش با افتخار مرتکب جنایات هولناک می شوند.

بر اساس این گزارش، یهودیان جهان به طور فزاینده ای دیگر با آنچه دولت یهودی خوانده می شود و بدون گرفتن اجازه از یهودیان، وانمود می کند نماینده تمام یهودیان جهان است، احساس راحتی نمی کنند؛ اسرائیل خود را دولتی برای تمام یهودیان تعریف می کند و به تمام یهودیان در هر کجایی که باشند این حق خودکار را می دهد که خود را شهروند اسرائیلی بمانند اما در عین حال، شهروندی کسانی را که بیشتر آنها یهودی نیستند و از جمله کسانی که اکثریت قریب به اتفاق آنها فلسطینی اند را انکار می کند آن هم صرفا به این دلیل که این فلسطینیان دین دیگری دارند.

*ادامه حمایت یهودیان جهان از اسرائیل غیرممکن است

«آنتونی لرمن» صهیونیست لیبرال سابق در روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» مقاله ای را با عنوان «پایان صهیونیست لیبرال» منتشر کرده است؛ لرمن مانند بسیاری از یهودیان دیگر در این مقاله اذعان کرده است که ادامه حمایت مردم منطقی، صبور و لیبرل یهودی از آنچه دولت یهودی اسرائیل خوانده می شود، غیر ممکن است.

*انتشار تبلیغ ضد اسرائیلی در یک روزنامه آمریکایی

روزنامه نیویورک تایمز اخیرا نیز تبلیغی را که توسط 237 نفر از یهودیان ضد صهیونیستم امضا شده بود، منتشر کرد که هدف از آن، انتقاد از تلاش های وسیع اسرائیل برای تخریب غزه و قتل عام بیش از 2 هزار فلسطینی از جمله صدها کودک بود.

علاوه براین، «هنک زنولی» یک فرد هلندی که یک پسربچه هلندی را از چنگ نازی ها در جریان جنگ جهانی دوم نجات داده بود نیز جایزه ای را که اسرائیل به وی اعطا کرده بود را به تل آویو پس داد و گفت این جایزه به یک غیر یهودی که به یک یهودی کمک کرده بود داده شد ولی داشتن این جایزه، با توجه به کشتاری که دولت موسوم به اسرائیل (در غزه) مرتکب شده است، بی معناست.

زنولی کسی است که شخصا طعم اقدامات جنایت بار اسرائیل در غزه را چشیده و 6 نفر از اعضای خانواده خود را در طول حمله تابستان جاری اسرائیل علیه غزه از دست داده است؛ وی اعلام کرده است که هلوکاست واقعی در سرزمین های اشغالی فلسطین اتفاق افتاد.

یهودیان و دوستان آنها از جنایات دولت موسوم به اسرائیل وحشت زده شده اند و به موازات آن، مسلمانان نیز از جنایات داعش به وحشت افتاده اند؛ خروجی تبلیغات صهیونیست در شبکه خبری «فاکس نیوز» دروغ بزرگی را منتشر کرد مبنی بر حمایت مسلمانان از داعش؛ این در حالیست که گروه ناظر رسانه ای موسوم به «MediaMatters.org»، با انتشار مقاله ای با عنوان «رهبران مسلمان صریحا داعش را محکوم کردند اما رسانه های محافظه کار این موضوع را به شما نمی گویند»؛ عکس این قضیه (حمایت مسلمانان از داعش) را ثابت کرد.

*اقدامات داعش در مسیر منافع اسرائیل؛ حمایت تل آویو از داعش علیه نظام سوریه

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که اسرائیل و داعش در حال همکاری با یکدیگر هستند و بر اساس برخی گزارش ها، صدها تروریست داعش در بیمارستان های اسرائیل تحت درمان قرار گرفته اند و در حالیکه دولت موسوم به یهود اسرائیل از تلاش داعش برای سرنگون کردن نظام سوریه حمایت می کند، داعش به نوبه خود مخالف مقاومت در برابر صهیونیستم است و در عوض، در حال بی ثبات کردن دشمنان اسرائیل است.

*ادغام داعش و اسرائیل در قالب یک نهاد تروریستی موسوم به ISrael

بر اساس این گزارش، از آنجا که اسرائیل و داعش اشتراکات زیادی در زمینه فرقه گرایی، جنایت، بی ثبات کردن کشورهای همسایه، و سکونت در سرزمین های سرقتی و حتی دشمنان مشترکی ( از جمله یهودیان معقول و مسلمانان و افراد معقول) دارند، این احتمال وجود دارد که اسرائیل و داعش در یک نهاد با یکدیگر ادغام شوند موسوم به «ISrael».  (ترکیب Israel و ISIS)؛ در این صورت، نتانیاهو و بغدادی می توانند به عنوان خلیفه شوند درست ماند رم که زمانی دو امپراتور داشت.

نهاد ادغامی ISrael به بهشت کسانی  تبدیل خواهد شد که به تیراندازی به سمت کودکان و بریدن سر افراد تمایل دارند؛ بغدادی در اسرائیل حس می کند که در خانه خودش است و می تواند گاهی اوقات با تفنگ خود به کسانی که اندیشه اشان با وی متفاوت است، تیراندازی کند و خانه های آنها را تخریب کند و درختان زیتون آنها را از ریشه برکند؛ بغدادی حتی می تواند به شهرک نشینان صهیونیست بگوید که به جای تیراندازی و ضرب و شتم قربانیان فلسطینی خود، سر آنها را از بدنشان جدا کند.

در انتهای این گزارش آمده است که درحالیکه صهیونیست ها و تکفیری های داعش با همکاری یکدیگر در تلاشند تا مسلمانان و یهودیان را وحشی و جنایتکار جنگی ترسیم کنند، مسلمانان و یهودیان باید در کنار سایر ادیان دیگر، در مسیر پایان بخشیدن به این اقدام بی معنی و مزخرف داعش و اسرائیل، با یکدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان