دولت برای رفع بیکاری در کردستان تلاش کند


دولت برای رفع بیکاری در کردستان تلاش کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سنندج گفت: دولت باید برای رفع بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن جوانان در کردستان بیش از پیش تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم رمز موفقیت مسئولان و مدیران اجرایی کشور است.

وی گفت: مردم استان کردستان همواره در خدمت به دین اسلام و شریعت محمدی از هیچ کوششی دریغ نکرده بنابراین لایق بهترین خدمات هستند و دولت نیز باید برای رفع بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن جوانان که اکنون از معضلات استان کردستان هستند بیش از پیش تلاش کند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به پیروزی ملت مظلوم و مقاوم فلسطین بر دشمن صهیونیستی و رژیم جعلی اسرائیل این پیروزی را به مقام معظم رهبری و مردم ایران که همواره حامی مظلومان جهان و بویژه ملت فلسطین بوده اند تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد: محبت دنیا و دلبستگی به زرق و برق دنیوی بزرگترین ضربه را به آخرت فرد مسلمان وارد می کند پس باید بین آنچه که باقی و آنچه که فانی است و جز لذایذ زودگذر چیزی برای انسان مسلمان ندارد خشنودی پروردگار در سرای باقی را انتخاب کرد.

ماموستا حسینی با بیان اینکه تفضل قیامت بر دنیا از نشانه های مسلمانی است همگان را به پیروی از سیره رسول گرامی اسلام (ص) و پرهیز از ظواهر دنیوی که سبب خسران و لطمه به آخرت است، توصیه کرد.

وی افزود: مردان مومن با جمع کردن مال حرام و زنان مومن با گرایش به تجمل گرایی و بر تن کردن لباس نامناسب خود را نابود و در پیشگاه خداوند شرمنده می کنند.

امام جمعه موقت سنندج با توصیه نمازگزاران به پرداخت صدقه و زکات، تصریح کرد: علم، ثروت و تلاش و کوشش فرد مسلمان باید در خدمت برادران مسلمان خود باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon