احسانی: کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌ماند/ مربیان ایرانی جسارت جانشینی او را دارند

احسانی: کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌ماند/ مربیان ایرانی جسارت جانشینی او را دارند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم در نهایت فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش به همکاری ادامه می‌دهند.

محمد احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد ترک تهران از سوی کارلوس کی‌روش اظهار داشت: در جریان علت نیمه‌کاره ماندن مذاکرات با این مربی نیستم اما تا سه روز پیش تفاهم کامل بین دو طرف وجود داشت و احساسم بر این بود که قرارداد ادامه همکاری به‌زودی میان دو طرف امضا خواهد شد.

وی افزود: نمی‌دانم شرایط جدیدی وجود داشته یا تغییری در موضع دو طرف ایجاد شده اما در نهایت فکر کنم با توجه به تفاهم دو طرف این قرارداد ادامه همکاری امضا شود.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال یادآور شد: از نظر زمانی مشکلی وجود ندارد چراکه اگر کی‌روش امروز هم قرارداد بسته بود باز هم به‌دلیل برگزاری دیدارهای لیگ و بازی‌های آسیایی قرار نبود تمرینات تیم ملی آغاز شود.

احسانی درباره احتمال انتخاب گزینه ایرانی و اینکه گفته می‌شود مربیان ایرانی شهامت جایگزینی کی‌روش را ندارند به تسنیم گفت: اتفاقاً مربیان ایرانی شهامت لازم را دارند اما خودم معتقدم بهتر است این اتفاق رخ ندهد چراکه اگر تیم نتیجه بگیرد همه آن را به حساب کی‌روش خواهند گذاشت و اگر نتیجه نگیرد آن را به مربی ایرانی ربط می‌دهند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه یکی از موارد ناراحتی کی‌روش نحوه انتخاب دستیارانش بوده است، خاطرنشان کرد: کی‌روش در این زمینه با فدراسیون به تفاهم رسیده بود و از این بابت مشکلی وجود نداشت. شاید دو طرف در بحث منافع خود به نتایج دیگری رسیدند، با این حال باز هم معتقدم با توجه به تفاهماتی که صورت گرفته در نهایت کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال به کارش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon