جنگ غزه نشان داد مقاومت تنها راه پیروزی بر زورگویان است


جنگ غزه نشان داد مقاومت تنها راه پیروزی بر زورگویان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سروآباد به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه اشاره کرد و گفت: پیروزی در جنگ غزه نشان داد که تنها راه پیروزی بر زورگویان، مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سیداحمد سجادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با اشاره به 8 شهریور ماه روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد: استکبار جهانی در چنین روزی دو یار وفادار امام(ره) و انقلاب، رجایی و باهنر را به شهادت رساند و نشان داد که تروریست واقعی جهان آمریکا و صهیونیسم هستند.

وی به اوضاع کشورهای اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: به راه انداختن جنگ و آشوب در غزه، عراق، افغانستان و سایر کشورهای مسلمان در راستای نقشه های شیطانی رژیم کودک کش صهیونیستی و تنها به نفع این رژیم جعلی است.

امام جمعه سروآباد با اشاره به وجود امنیت پایدار و آسایش در کشور گفت: امروز همگان شاهد و ناظرند، تنها کشور امن و مطمئن جهان، ایران اسلامی است.

وی گفت: امنیت و آسایشی که ملت ایران از آن برخوردارند، در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مسئولان خادم و دلسوز انقلاب و همراهی مردم همیشه در صحنه به وجود آمده است.

ماموستا سجادی افزود: امنیت و آسایش بزرگترین نعمت خداوندی است که به انسان عطا می‌شود، چرا که در سایه امنیت و آسایش است که انسان می‌تواند دینداری کرده و دستورات اسلام و قرآن را اجرایی کند.

وی گفت: در کشوری که امنیت برقرار نباشد، اقتصاد آن جامعه فلج و رو به نابودی می‌رود و در نهایت فساد و قتل و کشتار در آن کشور افزایش پیدا می‌کند.

امام جمعه سروآباد خاطرنشان کرد: ملت ایران باید ارزش و قدر این امنیت و آسایش را بدانند و قدردان مسئولان زحمتکش نظام باشند، چرا که شکرانه نعمت، طبق فرموده خداوند و پیامبران نعمت را فزونی می‌بخشد. 

وی به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه اشاره کرد و گفت: پیروزی در جنگ غزه نشان داد که تنها راه پیروزی بر زورگویان، مقاومت است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon