دلیر: جلالی فصل گذشته تخریبم کرد، از او می‌خواهم حالا مرا نگاه کند

دلیر: جلالی فصل گذشته تخریبم کرد، از او می‌خواهم حالا مرا نگاه کند

خبرگزاری تسنیم: آرزوی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در این فصل یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده، پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

محسن دلیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد دو گلی که در بازی با نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که دو گل زدم، هر چند که این گل‌ها حاصل تلاش دیگر بازیکنان و دعای هواداران بود. تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا این هواداران را خوشحال کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بازیکن تأثیرگذاری باشم. این برد برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که سه امتیاز با ارزش را در آستانه بازی بعدی با پرسپولیس گرفتیم تا انگیزه‌مان چند برابر شود.

وی که سال گذشته با صلاحدید مجید جلالی بازی نکرد، ادامه داد: آقای جلالی مربی بزرگی است اما من زیر نظر ایشان و با بودن بازیکنانی مثل سعید دقیقی و کریم انصاری‌فرد شرایط بازی پیدا نکردم. به هر حال نظر سرمربی این بود که آنها بهتر از من بودند. حرف زدن از گذشته فایده‌ای ندارد. همین که در کنار تراکتورسازی تمرین می‌‌کردم برایم خوشحال‌کننده بود ولی حالا باید به آقای جلالی بگویم که عینک بدبینی‌اش را بردارد و شرایط امروز مرا ببیند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یادآور شد: آقای جلالی معتقد بود من بازیکن ضعیفی هستم و حتی به من گفت چیزی از تو ندیدم. آقای باغ آبادی هم چنین نظری داشت. درست است که بازی نکردم ولی انتظار نداشتم که مرا تخریب کنند. من هشت هفته مصدوم بودم ولی بعد از آن خیلی خوب تمرین کردم. متأسفانه به من اعتماد نشد ولی می‌توانستم زودتر از اینها خودم را نشان دهم. شاید حتی الان در بعضی بازی‌ها عملکرد خوبی نداشته باشم ولی رسول خطیبی به من اعتمادبه‌نفس می‌دهد. این موضوع انگیزه‌ام را زیاد می‌‌کند.

دلیر در پاسخ به این سؤال که «بزرگترین آرزویت در فوتبال چیست؟»، خاطر نشان کرد: من فقط دوست دارم تجربه بازی در تیم ملی‌ کشورم را به دست بیاورم. آرزوی بازی کردن در استقلال و پرسپولیس را ندارم، چون تراکتورسازی را از آنها سرتر می‌‌دانم. فقط امیدوارم به زودی پیراهن تیم ملی را هم بر تن کنم.

وی در خصوص اینکه آیا تراکتورسازی می‌‌تواند امسال قهرمان لیگ شود، اظهار داشت: ما تیم جوانی داریم که زمان می‌‌خواهد. فعلاً هفته‌های ابتدایی را پشت سر می‌‌گذاریم و از هفته دهم به بعد راحت‌تر می‌‌توان در این خصوص صحبت کرد. با این حال امسال دنبال گرفتن سهمیه آسیا هستیم و به قهرمانی هم فکر می‌‌کنیم. البته کار ما خیلی سخت است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon