کنترل تورم و تثبیت نرخ ارز مهم‌ترین اقدام دولت است


کنترل تورم و تثبیت نرخ ارز مهم‌ترین اقدام دولت است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه برازجان گفت: کنترل تورم، تثبیت نرخ ارز، ایجاد آرامش روحی و روانی و اجرای طرح تحول سلامت مهم‌ترین اقدام دولت در یکسال اخیر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با گرامیداشت روز مبارزه با تروریسم و 8 شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر اظهار کرد:  تروریسم یک پدیده شوم کشورهای غربی است که ضربات جبران ناپذیری به ایران اسلامی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه دستاوردها و موفقیت‌های دولت یازدهم در یکسال گذشته در جامعه مشهود است تصریح کرد: ایجاد آرامش در عرصه‌های مختلف، مهار تورم افسار گسیخته، اجرای طرح نظام سلامت در داخل و شکسته شدن ایران هراسی با بکارگیری سیاست تنش زدایی در عرصه خارجی از جمله این دستاوردهای دولت در یکسال گذشته است.

امام جمعه برازجان با اشاره به پیروزی مردم فلسطین در جنگ وتهاجم غیر انسانی رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه‌ای علیه مردم غزه انجام داد ولی مقاومت مردم سبب شکست این رژیم نامشروع شد و ازآن طرف  موجب رسوایی رژیم صهیونیستی در دنیا شد.

وی بابیان اینکه این پیروزی نشانه آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی است تاکید کرد: این پیروزی سبب کاهش امنیت روانی مردم این رژیم نامشروع شد و خسارات مادی و معنوی زیادی به آنها وارد کرد.

مصلح، به  روز ملی مبارزه با استعمار پیر انگلیس پرداخت و با بیان اینکه12 شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری به این روز نام گذاشته شده افزود: رئیسعلی دلواری سردار بزرگ جنوب با شکست قهرمانانه استعمار پیر انگلستان که با حکم علما و مجاهدت مبارزان صورت گرفته نماد مبارزه با استعمار پیر است.

امام جمعه برازجان با تاکید بر توجه ویژه به مراسمات دهه کرامت خاطرنشان کرد: ازسالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا سالروز میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و باید مراسمات این ایام پرشور و پر محتوا باشد.

وی با تاکید بر توجه زائران خانه خدا به کنگره عظیم حج و توجه به آثار و برکات آن افزود: کسانی که به سفر بزرگ حج اعزام می‌شوند باید با آمادگی کامل به این عرصه معنوی  وارد شوند تا بهره کافی ببرند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اقتدار دفاعی و فنی ایران اسلاتمی در عرصه‌های گوناگون گفت:  سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه اقتدار ایران در عرصه دفاعی و فنی تخصصی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon