راجرز: همگروه شدن با رئال مادرید شرایط ما را خاص کرده است


راجرز: همگروه شدن با رئال مادرید شرایط ما را خاص کرده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول از همگروه شدن تیمش با مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد و آن را پاداشی برای عملکرد درخشان مردانش در فصل گذشته دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز در خصوص قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و همگروه شدن مردانش با رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها گفت: از این قرعه خوشحال هستیم چون آن را پاداشی برای تلاش‌های سخت فصل گذشته خود می‌دانیم. تلاش کردیم لیورپول را به لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنتی که در شأن آن است برسانیم و به این هدف رسیدیم.

وی افزود: برای ما بازگشت به لیگ قهرمانان همیشه هیجان‌انگیز است و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی قرار است بازی کنیم. البته داشتن همگروهی مانند رئال مادرید که قهرمان فصل گذشته است، شرایط را خاص‌تر می‌کند.

سرمربی ایرلندی لیورپول که قرمزپوشان مرسی‌ساید را برای اولین بار از سال 2010-2009 به لیگ قهرمانان اروپا رسانده، در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیمش تا چه مرحله‌ای از لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد، اظهار داشت: بیشتر از همه به بازی تیمم و رئال مادرید فکر می‌کنم اما نباید فراموش کرد که در گروه ما دو تیم بزرگ دیگر هم هستند. گروه سختی داریم اما واقعاً منتظر چالشی که برای صعود از این گروه پیش رویم قرار خواهد گرفت، هستم. فعلاً هدف اول ما صعود از مرحله گروهی است و در صورت تحقق این هدف به بازی در مراحل بعد هم فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon