شکار پهپاد صهیونیستی قدرت پدافندی ایران را به جهان نشان داد


شکار پهپاد صهیونیستی قدرت پدافندی ایران را به جهان نشان داد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیجار گفت: شکار پهپاد صهیونیستی که از پیشرفته‌ترین پهپادهای دنیا محسوب می شود قدرت پدافندی ایران را به جهان نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار که با حضور نمازگزاران در حسینیه این شهر اقامه شد با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) الگویی برای مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دولتمردان در هفته گذشته گفت: سلامت اخلاقی و اعتقادی برای دولتمردان، پایبندی به عدالت و توجه به آن در کنار پیشرفت و توسعه از توصیه‌های شاخص مقام معظم رهبری در این دیدار بود.

امام جمعه بیجار پایبندی به قانون، سلامت اقتصادی و  مبارزه با فساد اقتصادی، خدمت و خردگرایی و توجه به استعدادهای درون کشور و ظرفیت های داخلی آن را از دیگر شاخصه های دولت مطلوب عنوان کرد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تجاوز پهپاد رژیم صهیونیستی به آسمان کشور گفت: شکار پهپاد صهیونیستی که از پیشرفته‌ترین پهپادهای دنیا محسوب می شود قدرت پدافندی ایران را به جهان نشان داد.

حجت الاسلام مرادی با تبریک پیروزی ملت غزه و مجاهدان حماس افزود: رفع محاصره غزه، بازگشایی گذرگاه ها، استفاده مردم غزه از دریا برای ماهیگیری و آزادی اسرای فلسطینی از شروط حماس بود که صهیونیست‌ها پس از این جنگ 50 روزه بدون چون و چرا این پیش شرط ها را پذیرفت و دستشان را به عنوان تسلیم در مقابل اراده مقاومت بالا برد و به ادامه مذاکرات و برقراری آتش بس رضایت داد.

وی با اشاره به سوال یکی از خبرنگاران از نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه آیا پیروزی حماس در این جغرافیای کوچک تعجب آور نیست، افزود: پاسخ نتانیاهو افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است زیرا او اعتراف کرد که جنگ ما با حماس جنگ در یک جغرافیای کوچک نبود زیرا حماس از پشتیبانی دولتی بسیار قوی به نام ایران برخوردار بود.

امام جمعه بیجار شکست اسرائیل در مقابل حماس را شکست در مقابل اراده نظام اسلامی دانست و گفت: در این جنگ که بیش از 2 هزار نفر از مردم بی دفاع غزه شهید و 11 هزار نفر آنان مجروح شدند، 497 سرباز صهیونیست به درک واصل شدند که 113 نفر از آنها افسر بودند.

وی از گروه تکفیری بعثی داعش به عنوان تبلور یافتگان  فکر و اندیشه اسرائیل، آمریکا و انگلیس نام برد و تصریح کرد: در مدتی که مردم غزه مورد حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم غاصب صهیونیستی بودند، گروه تکفیری بعثی داعش با جنایات خود در عراق و سوریه سعی در منحرف کردن افکار عمومی جهان داشت تا مردم به جنایات صهیونیست‌ها در غزه توجه نکنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon