ملوان به دنبال ۳ امتیاز بازی با استقلال است


ملوان به دنبال 3 امتیاز بازی با استقلال است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به آمادگی این تیم, گفت: ملوان به دنبال ۳ امتیاز بازی با استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی, نصرت ایراندوست سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در حضور خبرنگاران پیش از مسابقه با استقلال خوزستان گفت: هواداران همیشه در طول تاریخ ملوان مهمترین پشتوانه این تیم بودند و ما هم از آنها انتظار داریم که در بازی روز شنبه حمایت کامل از ما داشته باشند زیرا بازیکنان ملوان عادت به حمایت هواداران خود دارند. 

وی در ادامه افزود: بازی بسیار حساسی برای هر دو تیم است. البته برای ما حساس‌تر است چرا که هم میزبان هستیم و نتوانسته‌ایم در مسابقه هفته گذشته دست پر از میدان خارج شویم. این 3 امتیاز به نوعی مهمترین 3 امتیاز هفته‌های اخیر ملوان است. ما کاپیتان (مازیار زارع) خود و دروازه‌بان ملوان (حسینی) را در اختیار نداریم.

نصرت ایراندوست در ادامه افزود: من هرگز نگفتم بازیکنان ملوان در زمین مستقیم بازی کنند در بازی گذشته فریاد زدم احمد آهی نفوذ نکند چون ستون تیم است. ما در بازی با راه‌آهن نیاز به بازی مستقیم نداشتیم.

وی در ادامه در خصوص ساختار دفاعی ملوان گفت: ما یک شیفت دفاعی برای بازیکنان درست کردیم و بازیکنانمان نسبت به وظیفه‌هایشان آمادگی کامل دارند در مسابقه گذشته ملوان هم علیرضا رمضانی به وظیفه‌اش اشراف نداشت و توپ را لو داد و موجب گل خوردن ما شد. 

ایراندوست در ارتباط با اینکه ملوان وقتی گل نیمی‌زند روی بازیکنان فشار روانی به وجود می‌آید گفت: این فشار فقط روی بازیکنان قرار ندارد بلکه روی مربی و دستیاران من هم است. بازیکنم باید بتواند خود را از این فشار خارج کند.

وی با اعلام اینکه ما در برابر استقلال خوزستان به میدان می‌رویم تا دل مردم انزلی را شاد کنیم و دست پر از زمین خارج شویم افزود: ملوان نماینده سرافرازی برای شمال خواهد بود و مطمئن باشید این فصل یکی از فصل‌های پربار ملوان و پرافتخار این تیم خواهد شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon