نبود منابع مالی مهمترین مشکل شهرداری مریوان است


نبود منابع مالی مهمترین مشکل شهرداری مریوان است

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر مریوان گفت: نبود درآمد کافی و منابع مالی مهمترین مشکل و معضلی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان با آن مواجه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، حمزه حمیدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مریوان با اشاره به مشکلات شهرداری مریوان اظهار کرد: نبود درآمد کافی و منابع مالی مهمترین مشکل و معضلی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان با آن مواجه است.

وی گفت: نبود درآمد کافی در شهرداری مریوان سبب شده که این نهاد در پرداخت حق‌الزحمه و مستمری کارمندانش نیز ناتوان مانده و با چالشی جدی روبه‌رو شود.

رئیس شورای شهر مریوان تصریح کرد‌: مهمترین منبع درآمدزایی هر ارگان خدمت رسان، مقدار پولی است که در قبال ارئه خدمات به مردم از آنها دریافت می‌کند که متاسفانه در مریوان مردم کمترین توجهی به این امر ندارند.

وی گفت: کسب درآمد شهرداری از طریق ارائه جواز کسب به مردم از دیگر راه‌های درآمدزایی شهرداری است اما مردم مریوان کمترین استقبال را از اخذ جواز کسب دارند و بیشتر ساخت و سازهای شهر هم از مسیرهای غیر قانونی انجام می‌شود.

حمیدی با درخواست از مردم برای یاری رساندن به شهرداری افزود: شهر خوب را شهروندان آن می‌سازند و تنها با فعالیت یک یا چند ارگان خدمت رسان نمی‌توان شهری خوب به وجود آورند و ما از مردم خواستاریم که برای ساخت مریوانی زیبا، دارای مبلمان شهری خوب و همچنین رونق بخشیدن به آبادانی این شهر یاری دهنده شهرداری و شورای اسلامی باشند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده شهرداری در راستای زیبا سازی مبلمان شهری گفت: به منظور ایجاد بستری مناسب برای حضور گسترده مردم در آبادانی هرچه بهتر و بیشتر شهر مریوان شورا و شهرداری مریوان آماده پذیرفتن هر نوع نقد و انتقاد شهروندان هستند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon