پیروزی مردم غزه شکست‌پذیری اسرائیل را ثابت کرد


پیروزی مردم غزه شکست‌پذیری اسرائیل را ثابت کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت خورموج گفت: پیروزی مردم غزه با استقامت و مقاومت ایستادگی، ثابت کرد که می‌توان ارتش صهیونیستی را به آسانی شکست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، حجت الاسلام عباس فقیه درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرخورموج ضمن تبریک  دهه کرامت برتوجه به این دهه تاکیدو اظهار کرد: این دهه که دو میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در آن قرار دارد دارای آثار و برکاتی است که باید ازآن بهره کافی را برد.

وی بیان اینکه رمزموفقیت دولت و فائق آمدن بر مشکلات رهنمودها و فرامین رهبری است تصریح کرد: سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت راهبرد اصلی نظام و نقشه راه برای دولتمردان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت خورموج بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از مواضع سیاست‌های خارجی دولت و مواضع شفاف در قبال تحولات منطقه در عراق، سوریه و زیاده خواهی‌های دنیای سلطه وتثبیت نرخ ارز از سوی دولت قابل ستایش است.

فقیه، طرح نظام سلامت را یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح نظام سلامت را یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم برشمردند و فرمودند باید از این طرح حمایت شود ضمن آنکه مراقبت شود برخی تصمیم‌ها، این طرح را به ضد خود تبدیل نکند.

خطیب نماز جمعه خورموج با بیان اینکه خدمات دولت در یکسال گذشته قابل تقدیر است گفت: خدمت به مردم از خصوصیات بارز دولت یازدهم است و اجرای طرح تحول نظام سلامت سبب بر طرف شدن مشکلات اساسی مردم به ویژه نیازمندان شده است.

امام جمعه موقت خورموج  با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اجرای این منویات زمینه ساز موفقیت دولت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

وی افزود: رسیدگی و حل مشکلات اقتصادی از جمله کنترل تورم و تثبیت نرخ ارز از جمله دست‌آوردهای موفق و مهم دولت است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سرداربزرگ جنوب و با بیان اینکه روز ملی مبارزه به استعمار بنا به رشادت این سردار نام گذاشته شده گفت:  شهید رئیسعلی دلواری ازسرداران بزرگ جنوب بود که با رشادت و با فتوای علمای وقت علیه استعمار پیر به جهاد پرداخت و آنان را شکست داد.

امام جمعه موقت خورموج رئیسعلی دلواری را نماد جوانمردی، شجاعت، صدق و صفا و اخلاق حسنه  دانست و گفت: این استعمار ستیز در تمام حرکات و امور خود از روحانیت آگاه استفاده می کرد و در همه حالات و برنامه‌ها از علما اجازه می‌گرفت.

خطیب نماز جمعه خورموج با تبریک پیروزی مقاومت غزه تصریح کرد: پیروزی مردم غزه با استقامت و مقاومت ایستادگی، ثابت کرد که می‌توان ارتش صهیونیستی را به آسانی شکست داد.

فقیه بر توجه به تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: لوازم التحریر که امروز بعضی از آنها در بازار عرضه می‌شود متاسفانه نمادها و جلوه‌های زشتی روی آنها وجود دارد و بعضی از آنها القاء کننده فرهنگ غربی است که باید از ورود آنها به بازار پیشگیری شود.

نمازگزاران جمعه شهر خورموج در پایان نماز جمعه در راهپیمایی گردان‌های بیت المقدس که از مصلای امام خامنه ای خورموج تا خیابان ابوطالب ادامه یافت با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل پیروزی مقاومت اسلامی فللسطین را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، امت مسلمان ایران و فلسطین تبریک گفتند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon