شکست رژیم صهیونیستی در غزه مقدمه‌ای برای نابودی آن است


شکست رژیم صهیونیستی در غزه مقدمه‌ای برای نابودی آن است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه تمامی نقشه‌های شوم در جهان به سه ضلعی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی ختم می‌شود، گفت: شکست رژیم صهیونیستی در غزه مقدمه‌ای برای محو کامل و نابودی این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به دهه کرامت با بیان اینکه همه کرامات و بزرگواری‌ها از ائمه معصومین (ع) است، اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از صفات کریمان است که این جایگاه با هیچ زبانی قابل بیان نیست.

امام جمعه لاهیجان خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه خدمت به خلق از علایم کرامت است، گفت:کمک به مردم و محرومین باید در خفا صورت گیرد و نباید با منت گذاشتن ارزش این کار بزرگ را کوچک کرد.

عبدالله زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته دولت از رئیس جمهور تقدیر کردند، تصریح کرد: 35 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و این خوب نیست که هنوز عده‌ای گاز نداشته باشند، در حالی که با افزایش امکانات در روستاها، مهاجرت به شهرهای بزرگ نیز کم می‌شود.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به جلسه هیئت دولت با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: ایشان به دولت تاکید کردند که لازم نیست هر انتقادی را جواب بدهید و جواب انتقاد را باید منطقی داد.

عبدالله زاده با بیان اینکه تاریخ در هفته پیش روی، پر از ترور،قتل و آدم ربایی توسط استکبارگران است، افزود:ملت ایران بزرگترین قربانی تروریست در دنیا است و این تروریسم از کاخ سیاه آمریکا می‌جوشد.

وی با اشاره به گروهک تکفیری داعش با بیان اینکه تمامی نقشه‌های شوم در جهان به سه ضلعی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی ختم می‌شود، گفت: توسط این سه ضلعی، حزب الله لبنان که از خودش دفاع می‌کند گروهی تروریستی شناخته می‌شود ولی گروهک منافقین با کارنامه سیاه خود و رژیم صدام با حمله به ایران، تروریست شناخته نمی‌شوند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به رژه گردان‌های بیت المقدس که به شکرانه پیروزی مردم غزه، راهپیمایی کردند، افزود:اسرائیل طی 50 روز قتل و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه مردم غزه، بالاخره در مقابل سلاح مقاومت مردم غزه زانو زد.

عبدالله زاده با اشاره به خدمات ارائه شده در هفته دولت و تلاش مسئولان شهرستانی در این راستا، تصریح کرد:باید وظیفه خود را ایجاد نشاط و امید در دل مردم بدانیم و به دنبال گزارش نباشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon