اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل مشروط به پیگیری مسئولان استانی است


اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل مشروط به پیگیری مسئولان استانی است

خبرگزاری تسنیم:امام جمعه خلخال گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به اردبیل زمانی اجرایی می شود که مدیر استانی و شهرستانی پیگیری های لازم را انجام دهد چرا که در دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب بر پیگیری کارها و استمرار جریان خدمت رسانی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار کرد: ائمه جمعه هر جا نقدی باشد آن را از سر دلسوزی و خواست مردم مطرح می کنند و در هر جا نیز تعریف و قدردانی باشد از زحمات مدیران و مسئولان آن را شفاف و روشن بیان می کنند.

وی به دستاورد یکساله فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در این یک سال خدمات خوبی انجام شده و اگر منصفانه قضاوت کنیم کشور در این یکسال در آرامش و اطمینان خاطری بیوده و تمام تلاش دولتمدران بر انجام خدمات صادقانه است.

امام جمعه خلخال با بیان این که در سفر رئیس جمهور به اردبیل تصمیمات خوبی برای توسعه استان و شهرهای مختلف گرفته شده است، افزود: این مصوبات زمانی اجرایی می شود که مدیر استانی و شهرستانی پیگیری های لازم را انجام دهد چرا که در دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب بر پیگیری کارها و استمرار جریان خدمت رسانی با اصل قرار دادن پرهیز از حاشیه سازی ها و فضاسازی های کاذب تاکید شده است.

حجت الاسلام رشتبری بیان کرد: در این امر آن چه که مهم به نظر می رسد الگو قرار دادن دولتمردان صدیق و پرهیزگار این سرزمین است که نمونه های آن شهید رجایی و باهنر هستند که در مدت کوتاه مسئولیت نام نیکی از خود به یادگار گذاشتند.

وی پیروزی امت اسلامی بر جبهه کفر را بیان کرد و گفت: رمز پیروزی در این جهاد مقدس قدرت ایمان و حضور مردم در صحنه بود که با تکیه بر قدرت های ارزشی و انقلابی همچون جمهوری اسلامی ایران این کامیابی به دست آمده است.

امام جمعه خلخال عنصر پیروزی را در این زمینه عنصر حق شناسی و حق مداری و همراهی نصرت و پیروزی پروردگار متعال در غلبه بر شیاطین روزگار اعلام کرد و افزود: این پیروزی ها می تواند نقطه عطف تحولات منطقه باشد.

حجت الاسلام رشتبری دیگر سرخوردگی هفته گذشته رژیم صهیونیستی را شکار پهپاد این کشور در خاک جمهوری اسلامی ایران به دست دلاور مردان سپاهی اعلام کرد و گفت: این دو حادثه نشان داد که قدرت الهی می توان زمینه شکست ظالمان روزگار را فراهم آورد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon