امام جمعه شهرستان دورود معرفی شد


امام جمعه شهرستان دورود معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا طباطبایی نسب مشاور عالی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا حقیان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دورود منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طباطبایی نسب مشاور عالی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام و المسلمین رضا حقیان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دورود منصوب شد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طباطبایی نسب در این جلسه اظهار کرد: از زحمات برادر خودم حجت الاسلام رجایی پور قدردانی می کنم ، ما اطلاعاتمان از دورود کامل است و از اوضاع شهرستان در زمان ورودو ایشان به این شهرستان آگاهیم.

وی افزود:  اولین اقدام ایشان ساخت مصلا بود که هم اکنون 80 درصد از آن ساخته شده است و یک رویداد فرهنگی بزرگ است ما کمتر امام جمعه ای داریم که این کار را انجام دهد.

مشاورعالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: حجت الاسلام رجایی پور در عرصه های مختلف بوده اند و ما اصرار داشتیم که ایشان بمانند و نهاد نماز جمعه نظارت کامل از ایشان داشتند و اخیرا خودشان خواستند که بروند.

 حجت الاسلام طباطبایی نسب تصریح کرد: خیر مقدم می گویم خدمت حجت الاسلام و المسلمین حقیان و ایشان از امام جمعه های پر تلاش و موفق ما هستند که در محمد شهر کرج تا مرز شهادت رفتند و در بندر انزلی و الیگودرز و شازند امام جمعه بوده اند و تحصیلات دانشگاهی و حوزوی دارند و هم اکنون دانشجویی دکترا هستند و توقع ما از ایشان زیاد است.

مشاورعالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: بر اساس معیارهای ما نماز جمعه شهرستان دورود از نماز جمعه های خوب بوده است  و با تلاش امام جمعه و مسئولان باید مصلا ساخته شود و نماز جمعه در مصلا اقامه شود و کار های فرهنگی انجام شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بهترین راه برای مقابله با استکبار جهانی را خدمت به مردم می داند و این مسئولیت ما را بالا می برد و هر لحظه باید گره گشایی کنیم و این یک حقیقت است.

حجت السلام رجایی پور امام جمعه سابق شهرستان دورود به عنوان امام جمعه شهرستان سمیرم استان اصفهان انتخاب شده اند و حجت الاسلام حقیان امام جمعه جدید شهرستان دورود پیش از این مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در شهرستان های محمدشهر کرج، بندر انزلی، الیگودرز و شازند را بر عهده داشته اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon